در ادامه سیاست سالیان اخیر؛ دورتموند استعداد جوان دیگری جذب می‌کند

در ادامه سیاست سالیان اخیر؛ دورتموند استعداد جوان دیگری جذب می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که طبق روال سالیان گذشته، باشگاه بروسیا دورتموند آلمان در حال در اختیار گرفتن یک استعداد دیگر در اروپا و این بار از فوتبال کشور ایتالیا است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی آلمانی روهر و برخی نشریات ایتالیایی، مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند آلمان در آستانه‌ی به خدمت گرفتن فلیپو کالیسته مانه، بازیکن شانزده ساله‌ی باشگاه سمپدوریای ایتالیا قرار گرفته است؛ این بازیکن نوجوان و با استعداد با یکصد و هشتاد و هشت سانتی متر قد و قامت بلندی که دارد، در پست مدافع میانی در خط دفاعی بازی می کند.

به نقل از روهر، فیلیپ کالیسته مانه قرار است از روز دوشنبه تمرینات خود را برای تیم رده‌ی سنی زیر نوزده سال باشگاه بروسیا دورتموند آلمان آغاز کند.

فیلیپو‌ کالیسته مانه شانزده ساله اهل سمپدوریای جنوا در کشور ایتالیا است اما ذات و ریشه ای از کشور آفریقایی سنگال دارد؛ با این اوصاف، این بازیکن نوجوان و بسیار مستعد ترجیح داده است که با پیراهن تیم ملی فوتبال ایتالیا به میدان مسابقات بین المللی برود و برای تیم ملی کشور چکمه ای توپ بزند و در کارنامه‌ی دوران بازی حرفه ای خود تا به این جای کارش، نُه مسابقه برای تیم ملی فوتبال رده‌ی سنی زیر نوزده ساله های کشور ایتالیا به ثبت رسانده است.

روهر نام و نشان این بازیکن نوجوان و تازه وارد باشگاه بروسیا دورتموند آلمان را در رده‌ی 'بازیکنان جوان آینده دار با چشم اندازی بسیار روشن در فوتبال حرفه‌ ای' اروپا قرار داده است.

در سال های گذشته مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند آلمان به در اختیار گرفتن چنین بازیکنان جوان و مستعدی از نقاط مختلف سراسر جهان مشهور شده است که برای چند فصل از استعداد آن ها برای تیم خود استفاده کرده و پس از گذشت چند فصل و افزایش قیمت این بازیکنان جوان در بازار بین المللی، با قیمتی چندین برابر هزینه‌ی خریدشان، آن ها را به سایر تیم های اروپایی واگذار می کنند و از این راه، منبع درآمد بسیار چشمگیری را برای خود فراهم ساخته اند. آخرین و جدیدترین نمونه‌ی آماده به فروش این موارد در این باشگاه آلمانی، هم اکنون ارلینگ هالند می باشد که زنبورها در آستانه‌ی کسب یک درآمد هنگفت از فروش این مهاجم نروژی در فصل تابستان آینده می باشند.

9404