واکنش مدافع فرانکفورت به ماجرای درگیری‌اش با هالند و توهین مهاجم نروژی

واکنش مدافع فرانکفورت به ماجرای درگیری‌اش با هالند و توهین مهاجم نروژی

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع فرانکفورت در مورد درگیری خود با ارلینگ هالند در مصاف اخیر تیم هایشان معتقد است که این موارد در بازی های حساس طبیعی است و پیش می آید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بروسیا دورتموند در دیدار هفته هجدهم بوندسلیگا توانست در خانه‌ی حریفش، اینتراخت فرانکفورت، با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد. دیداری که زنبورها در آن توانستند شکست را در دقیقه هشتاد و هفت با پیروزی عوض کنند.

در جریان گل دوم بروسیا دورتموند، ارلینگ هالند، مهاجم نروژی زنبورها با مارتین هینترگر، مدافع اتریشی اینتراخت فرانکفورت درگیر شد. هالند و هینترگر به خاطر این موضوع هر دو کارت زرد گرفتند. میشائیل تسورک، مدیر ورزشی باشگاه بروسیا دورتموند در این زمینه می گوید: "به هر حال فوتبال بازی می کنیم نه شطرنج!"

اما مارتین هینترگر که از سوی ارلینگ هالند 'احمق لعنتی' خطاب شده بود، در ارتباط با این ماجرا چنین می گوید: "نباید هر چیزی را احساسی در نظر گرفت و جنجال به پا کرد. در زمین این اتفاقات می افتند و بعد از آن، دست می دهید و همه چیز تمام می شود."

مدافع اتریشی اینتراخت فرانکفورت صحبت هایش را این چنین ادامه می دهد: "هالند بازیکن بزرگی است که برای تیمش همه کار انجام می دهد و ممکن است کارهای خشن نیز انجام دهد. چنین اتفاقی در استادیوم خالی می تواند به یک موضوع بزرگ تبدیل شود."

9404