عکس؛ جوکوویچ در ورزشگاه ملبورن پس از حکم آزادی

عکس؛ جوکوویچ در ورزشگاه ملبورن پس از حکم آزادی

پایگاه خبری فوتبالی - با حکم قاضی استرالیایی، نوواک جوکوویچ از هتل آزاد شد و می تواند در مسابقات استرالیا حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، دولت استرالیا ویزای جوکوویچ را به علت عدم تزریق واکسن کرونا باطل کرده بود. جوکوویچ در روزهای اخیر در هتل در قرنطینه بود و حق خروج از آن جا را نداشت اما بالاخره این تنیسور سرشناس با حکم دادگاه توانست از هتل آزاد شود. جوکوویچ دقایقی پیش تصویری از خودش در ورزشگاه مسابقات اوپن استرالیا در ملبورن منتشر کرد و نوشت:" مفتخر و متشکر هستم که قاضی حکم لغو ویزای من را رد کرد. با وجود همه اتفاقاتی که رخ داده، می خواهم بمانم و در مسابقات اوپن استرالیا رقابت کنم. روی این موضوع تمرکز دارم. برای بازی کردن در یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی در مقابل هوادارانی بی نظیر به این جا سفر کردم."

مادر جوکوویچ نیز در این باره صحبت کرد:" نوواک هیچ اقدامی علیه قوانین استرالیا انجام نداده بود اما با بدرفتاری مواجه شد و به زودی جزئیات جدیدی از این موضوع خواهیم فهمید. در برخی لحظات از حالش خبر نداشتیم و حق صحبت با او را به ما نمی دادند. درک کنید که هر مادری از این شرایط نگران می شود. برگرداندن حکم دادگاه بزرگترین موفقیت دوران حرفه ای اوست."

4125