آخرین امید لیون به جذب آزمون؛ زنیت با پیشنهاد 4.5 میلیون یورویی موافقت می‌کند؟

آخرین امید لیون به جذب آزمون؛ زنیت با پیشنهاد 4.5 میلیون یورویی موافقت می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- از دید رسانه‌های فرانسوی، باشگاه لیون هنوز برای جذب سردار آزمون شانس دارد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه زنیت تا این لحظه با رقم درخواستی لیون برای صدور رضایتنامه مهاجم ایرانی‌اش موافقت نکرده و از طرف دیگر گفته می‌شود تا زمانی که زنیت نتواند جانشین خوبی برای آزمون پیدا کند، اجازه جدایی را به این بازیکن نخواهد داد.

در چنین شرایطی، سایت footmercato به جزئیات جدیدی درباره این ماجرا اشاره کرده و نوشته است: به نظر می‌رسد باشگاه زنیت منتظر بود تا پیشنهاد خوبی از نیوکاسل دریافت کند منتهی باشگاه انگلیسی تا این لحظه هیچ پیشنهادی به باشگاه روسیه‌ای نداده است.

گفته می‌شود رقم مورد نظر باشگاه زنیت برای صدور رضایتنامه آزمون، 5 میلیون یورو است و منابع نزدیک به باشگاه لیون خبر داده‌اند که این باشگاه حاضر شده رقم بیشتری برای رضایتنامه آزمون به زنیت پرداخت کند.

گویا باشگاه فرانسوی حاضر شده 4 میلیون برای رضایتنامه بازیکنی پرداخت کند که چند ماه دیگر بازیکن آزاد خواهد شد و به نظر می‌رسد طرفین نهایتا روی 4.5 میلیون یورو با یکدیگر به توافق برسند و رضایتنامه آزمون برای لیون صادر شود.

توضیح فوتبالی: این اخبار در شرایطی منتشر شده که گویا قرار است سردار آزمون به اردوی زنیت در دبی اضافه شود و ممکن است به مانند چند سال گذشته، باز هم خبری از جدایی او از زنیت نباشد.

1984