اسطوره میلانی‌ها در آستانه‌ اخراج از تیم جنوا در سری‌آ

اسطوره میلانی‌ها در آستانه‌ اخراج از تیم جنوا در سری‌آ

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره‌ی باشگاه آ ث میلان که هم اکنون در رأس کادر فنی جنوا به عنوان سرمربی این تیم جای دارد، در آستانه‌ی اخراج از لیگ سری‌ آ و این باشگاه ایتالیایی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی و همچنین طبق گزارش جیانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار سرشناس رسانه های ایتالیایی و کارشناس برجسته‌ی حوزه‌ی نقل و انتقالات فوتبال اروپا به دنبال شکست یک بر صفر روز گذشته‌ی تیم جنوا مقابل حریف خود اسپتزیا در چهارچوب مسابقات کالچو که باعث شد این تیم در رتبه‌ی نوزدهم جدول رده بندی لیگ سری آ ایتالیا قرار بگیرد، شغل آندری شوچنکو، سرمربی این تیم ایتالیایی و بازیکن سابق و پیشکسوت کنونی باشگاه میلان در خطر قرار گرفته است.

جیانلوکا دی‌ مارتزیو همچنین در این گزارش خود اعلام کرده است که آندری شوچنکو در حال حاضر از جایگاه خوب و مناسبی به لحاظ شغلی برخوردار نبوده و با توجه به این که از ماه نوامبر میلادی تا به امروز تنها سه امتیاز به دست آورده است، امکان دارد که به زودی از سمت خود به عنوان سرمربی و در رأس کادر فنی این باشگاه ایتالیایی برکنار شود. این خبرنگار سرشناس ایتالیایی همچنین این گونه عنوان کرده است که مدیران باشگاه جنوا از همین حالا در فکر اخراج این اوکراینی چهل و پنج ساله‌ و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اوکراین و مهاجم سابق باشگاه های میلان و چلسی هستند.

لازم به ذکر است که آندری شوچنکو اخیرا به ویروس کووید نوزده و بیماری کرونا نیز مبتلا شده است و شب گذشته نیز در بازی تیمش، در کنار زمین مسابقه و همراه با اعضا و بازیکنان تیمش حضور نداشته است.

9404