چرا آرسنال لباسی شبیه رئال مادرید به تن کرد؟

چرا آرسنال لباسی شبیه رئال مادرید به تن کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2021 بدترین سال از نظر قتل جوان ها با اسلحه سرد در لندن از سال 2008 تا کنون بوده چرا که 27 جوان با استفاده از سلاح سرد جانشان را از دست دادند.

به گزارش فوتبالی، بدین ترتیب آرسنال با حمایت از کمپینی تحت عنوان "سرخی بس است" تصمیم گرفت که در بازی مقابل ناتینگام فارست به خشونت در پایتخت انگلیس انتقاد کند. ادرس آلبا بازیگر سرشناس، یان رایت ستاره سابق آرسنال از حامیان این کمپین هستند و با همکاری ادیداس سعی کردند که به جوان های انگلیسی برای کاهش قتل با سلاح سرد آگاهی بدهند.

یان رایت پیش از شروع بازی گفت:" وقتی جوان بودم، خوش شانس بودم. مراکز نگهداری نوجوانان از من مراقبت می کردند. در ده سال اخیر 750 مرکز نگهداری از نوجوانان را از دست دادیم و 4500 نفر شغلشان را از دست دادند. می خواهیم فضاهای امن بیشتری ایجاد کنیم و از سازمان هایی حمایت کنیم که در این فضاها فعالیت می کنند"

ادرس آلبا نیز گفت:"سرخی بس است یعنی این که دیگر نباید خون ببینیم. در کودکی به فوتبال نگاه می کردیم و فوتبال به جای ما صحبت می کند. می خواهیم الگوبخش باشیم و فضا ایجاد کنیم."

بدین ترتیب رنگ پیراهن آرسنال کاملا سفید شد و برخی آن را با رئال مادرید مقایسه کردند. روی کین  پس از حذف آرسنال و شکست توپچی ها مقابل ناتینگام فارست در این باره گفت:" شبیه رئال مادرید بودند اما مثل یک تیم محلی بازی کردند مزخرف بود."

4125