رسمی؛فصل برای ستاره‌ ایتالیایی یوونتوس به پایان رسید

رسمی؛فصل برای ستاره‌ ایتالیایی یوونتوس به پایان رسید

پایگاه خبری فوتبالی - در پیروزی تاریخی شب گذشته‌ی بیانکونری مقابل جالوروسی، یک خبر کام یوونتوسی ها را تلخ کرد که آن هم آسیب دیدگی ستاره‌ی ملی پوش بانوی پیر و تعویض او در اواسط مسابقه بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، در حساس ترین مسابقه‌ی این هفته از رقابت های سری آ ایتالیا، شب گذشته شاگردان ماسیمیلیانو الگری در تیم یوونتوس میهمان شاگردان ژوزه مورينيو در تیم آ اس رم بودند که در پایان مسابقه نیز با یک کامبک به یاد ماندنی موفق شدند بازی سه بر یک باخته را در عرض هفت دقیقه با پیروزی چهار بر سه عوض کند و یک نتیجه‌ی تاریخی و پیروزی بسیار دلچسب را به دست آورد.

اما در اواسط این مسابقه، اتفاقی افتاد که شیرینی این پیروزی تاریخی را به کام بیانکونری و هوادارانشان تلخ کرد و آن هم آسیب دیدگی فدریکو کیه زا، وینگر تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس بود که باعث شد این بازیکن جای خود را به دژان کولوسفسکی سوئدی داد و از زمین مسابقه بیرون رفت.

تصاویر انتهای این دیدار هم فدریکو کیه زا را نشان می دادند که با آمبولانس و تجهیزات پزشکی از استادیوم راهی بیمارستان می شد. کادر فنی بیانکونری در پایان این دیدار هر گونه اظهار نظر در ارتباط با آخرین وضعیت فدریکو کیه زا را به بعد از انجام معاینات دقیق تر پزشکی امروز محول کرده بودند.

حالا نتایج نخستین معاینات و آزمايشات بر روی بازیکن ملی پوش ایتالیایی یوونتوس اعلام شده که بر اساس آن، فدریکو کیه زا از ناحیه‌ی رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شده و طی چند روز آینده باید تحت انجام عمل جراحی قرار بگیرد که باعث دوری حداقل شش ماهه‌ی این بازیکن از میادین مسابقات خواهد شد. این بدان معنی است که رقابت های فصل جاری برای ستاره‌ی ملی پوش یوونتوس به اتمام رسیده است.

متن بیانیه‌ی رسمی باشگاه یوونتوس در خصوص مصدومیت فدریکو کیه زا:

"در جریان بازی دیروز، فدریکو کیه زا از ناحیه زانو درد شدیدی داشت... صبح امروز آزمایشات در جی مدیکال، آسیب رباط صلیبی را تشخیص داد. طی چند روز آینده انجام عمل جراحی قرار است."

وینگر ملی پوش بانوی پیر به تازگی از بند مصدومیت قبلی خود رها شده بود و مسابقه‌ی شب گذشته برابر آ اس رم، دومین دیداری بود که این بازیکن بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت قبلی خود برای بیانکونری به میدان رفته بود.

حالا هم با مشخص شدن نتایج معاینات نهایی که حکایت از پارگی رباط صلیبی و لزوم انجام عمل جراحی بر روی زانوی مصدوم این بازیکن دارد، می توان گفت که فصل برای وینگر ملی پوش بیانکونری به اتمام رسیده است. این موضوع مسلما خبر بسیار بدی هم برای کادر فنی یوونتوس و هم برای کادر فنی تیم ملی ایتالیا خواهد بود که چند وقت دیگر باید در چهارچوب رقابت های پلی آف صعود به جام جهانی 2022 قطر با حریفان سرسختی مسابقه دهد.

9404