بمب زمستانی بارسلونا با راهکاری عجیب به لیست اضافه شد

بمب زمستانی بارسلونا با راهکاری عجیب به لیست اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی - طلسم شکسته شد و فران تورس خرید کهکشانی و 55 میلیونی بارسلونا بالاخره در لیست قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای ثبت قرارداد فران تورس باید از سقف دستمزد بازیکنان کنونی خود کم می کرد. اولین اقدام فروش کوتینیو به استون ویلا بود تا بدین ترتیب بارسا از پرداخت دستمزدش معاف شود. حالا بارسا گام بعدی را هم برداشت و قرارداد ساموئل اومتیتی مدافع مازاد خود را تا سال 2026 با کاهش دستمزد تمدید کرد.

در حقیقت اومتیتی سالهاست که در لیست فروش بارسلونا قرار دارد و قراردادش در تابستان 2023 به اتمام می رسید اما مدیران بارسلونا این بازیکن را متقاعد کردند تا قراردادش را با کاهش دستمزد تمدید کند. بدین ترتیب ساموئل با وجود آن که بازیکن مازاد بود، قراردادش را به شکل عجیبی با بارسلونا تمدید کرد و بدین ترتیب بارسا توانست نام فران تورس را در لیست تیمش برای ادامه فصل ثبت کند.

فران به علت ابتلا به کرونا بازی مقابل رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا را از دست داد اما به نظر می رسد که به زودی بتواند با غلبه بر کرونا به تیم برگردد و حالا که نامش در لیست قرار گرفته مشکلی برای همراهی کردن بارسا نخواهد داشت. لاپورتا با پرداخت 55 میلیون یورو برای خرید ملی پوش اسپانیایی این بازیکن را به عنوان بمب زمستانی مطرح کرده است.

4125