پیشکسوتان به دنبال نجات شاهین بوشهر

پیشکسوتان به دنبال نجات شاهین بوشهر

پایگاه خبری فوتبالی- شاهین بوشهر این فصل اوضاع مساعدی در لیگ آزادگان ندارد و به همین منظور پیشکسوتان این باشگاه به دنبال راهی برای نجات آن و در اختیار گرفتن امورش هستند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شاهین بوشهر با مشکلات مالی بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند و این مساله باعث شده تا آنها حتی مجبور شوند در یکی از بازی‌های این فصل به دلیل نداشتن هزینه سفر، شرکت نکنند. اتفاقی که در صورت تکرار آن طبق قوانین می‌تواند منجر به سقوط آنها به دسته پایین‌تر نیز شود. 

تیم ریشه دار شاهین بوشهر که اکنون تحت اختیار شهرداری این شهر قرار دارد، نتوانسته بودجه لازم را در اختیار داشته باشد و همین موضوع باعث شده تا پیشکسوتان آن به دنبال راهی برای نجات این تیم از سقوط باشند. در این زمینه آنها طی نامه‌ای به شهرداری، شورای شهر و همچنین هیات مدیره باشگاه، خواهان در اختیار گرفتن آن باشند و در این زمینه تضامین مدنظر خود را نیز ارائه دهند. 

در این نامه با اشاره به مشکلات مالی شاهین بوشهر و اتفاقاتی که باعث خروج برخی بازیکنان و ترک تمرین و حضور در بازی‌ها شده، آنها مدعی شده‌اند که ضمن تامین هزینه‌های باشگاه در فصل جاری، اختیار باشگاه را برعهده گیرند.

باید دید با توجه به مشکلات شاهین بوشهر که آنها را مدعی اصلی سقوط لقب داده است، آیا شهرداری بوشهر اقدامی برای در اختیار قرار دادن این باشگاه به پیشکسوتان صورت خواهد داد یا خیر.

7474