قرارداد سرمربی تیم رقیب اسکوچیچ رسمی شد

قرارداد سرمربی تیم رقیب اسکوچیچ رسمی شد

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته موقت فدراسیون فوتبال سوریه بالاخره قرارداد سرمربی جدید خود را به صورت رسمی امضا کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست سه بر صفر تیم ملی فوتبال سوریه برابر ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم گرفت تا به همکاری خود با نزار محروس و کادرفنی سوری ها پایان دهد و از آن زمان تاکنون، آنها در پی انتخاب سرمربی جدید خود بوده اند.

در همین رابطه، کمیته موقت فدراسیون فوتبال سوریه پس از مذاکرات ماراتنی که بیش از یک ماه و نیم به طول انجامید، توانست موافقت تیتا والریو رومانیایی را به دست آورده و او رسما سرمربی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب شود تا این مربی پس از 11 سال، یک بار دیگر هدایت سوری ها را در دست بگیرد.

این کمیته تایید کرد که امروز دوشنبه کنفرانس خبری برای امضای قرارداد بین دو طرف برگزار خواهد شد. وب سایت کوره به نقل از از یک منبع خصوصی دریافت که والریو برای فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال سوریه، در ازای دریافت یک پاداش بزرگ در صورت راهیابی این تیم به پلی آف جام جهانی 2022، از بند حق فسخ چشم پوشی کرده است.

این منبع تایید کرد که فراس معلا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی سوریه پرداخت پاداش به این سرمربی را تضمین کرده است، در حالی که حقوق مالی والریو و دستیاران کادر فنی او از وجوه مسدود شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت می شود و این مسئله باعث شده تا فدراسیون ورزش های همگانی برای امضای قرارداد با والریو به کمیته موقت فدراسیون چراغ سبز نشان دهد.

تیم سوریه در دیداری که سرمربی رومانیایی تعداد زیادی از بازیکنان خود را محک زد، اردوی خود در حلب را با پیروزی 2 بر صفر مقابل تیم الاتحاد به پایان رساند. قابل ذکر است که والریو دو ماه است که بدون قرارداد رسمی بین دو طرف سرمربی تیم ملی سوریه است.

7474