رانگنیک تکلیف آینده مبهم ستاره منچستریونایتد را مشخص کرد

رانگنیک تکلیف آینده مبهم ستاره منچستریونایتد را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد تائید کرد که ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه‌ای تا پایان فصل در این باشگاه خواهد ماند. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد ستاره سابق پاریسن ژرمن 6 ماه دیگر به پایان می‌رسد و در خصوص آینده‌اش، شایعات زیادی منتشر می‌شود. پیش از آغاز سال 2022، بسیاری از رسانه‌ها از علاقه زیاد ژاوی و بارسلونا به کاوانی خبری می‌دادند و مدعی بودند که این مهاجم اروگوئه‌ای، درخواست خروجش را سران منچستریونایتد داده است. 

به نقل از سایت گل، حالا رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل استون ویلا در جام حذفی انگلیس گفت: "به او گفتم که اگر همه چیز دست من بود، او را نگه می‌داشتم. روز گذشته هم با ادینسون حرف زدم. او دفترم آمد و تقریبا برای نیم ساعت با یک دیگر گفت و گو کردیم و به او خواسته‌هایم را اعلام کردم. ادینسون نیز به من گفت که قطعا تا پایان فصل خواهد ماند."

"البته این موضوع فقط به خاطر اینکه به او گفتم بماند، نیست بلکه کاوانی خودش می‌خواهد در الدترافورد بماند و به من گفت که تا پایان فصل می‌تواند روی او حساب ویژه‌ای باز کند. کاوانی مصمم است تا بهترین عملکردش را در لباس منچستریونایتد به نمایش بگذارد. حتی اگر بازی نکند، سعی می‌کند الگوی خوبی برای جوانان باشگاه باشد."

4416