مدیر کمپین لاپورتا ادعا کرد: هالند به بارسلونا می‌رود

مدیر کمپین لاپورتا ادعا کرد: هالند به بارسلونا می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی - بحث انتقال مهاجم نروژی دورتموند در پایان فصل جاری مسابقات اروپا همچنان داغ و جنجالی دنبال می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس اروپایی، ارلینگ هالند، مهاجم جوان تیم ملی فوتبال نروژ و باشگاه بروسیا دورتموند آلمان می خواهد در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی فصل تابستان آینده، زنبورهای زردپوش وستفالنی را ترک کند. بر همین مبنا، بسیاری از رسانه ها و نشریات اروپایی از مدت ها قبل شروع به گمانه زنی ها در خصوص مقصد احتمالی این بازیکن در آینده کرده‌اند و حالا نیز می‌گویند که ارلینگ هالند راهی لالیگای اسپانیا خواهد شد و یا به باشگاه بارسلونا می رود یا به باشگاه رئال مادرید. اما در همین ارتباط، لوئیس کاراسکو، مدیر کمپین خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در خصوص این مهاجم جوان نروژی گفت: "به نظر من، ارلینگ هالند به بارسلونا خواهد رفت. من می‌دانم که رئیس این بازیکن را دوست دارد و همچنین می دانم که ارلینگ هالند یک پروژه‌ ورزشی را هدف قرار می دهد که در آن، خود او رهبر باشد."

گفته می‌شود که خرید ارلینگ هالند در پنجره‌ نقل و انتقالاتی فصل تابستان آینده به احتمال فراوان مبلغی معادل با ارزش یکصد و چهل میلیون یورو هزینه و خرج به دنبال خواهد داشت.

شایعات پیرامون این ستاره‌ی نروژی زنبورها همچنان بدون وقفه ادامه دارد و اکثریت تیم های بزرگ و متمول اروپایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا، پاریسن ژرمن، منچستر سیتی، لیورپول، چلسی، منچستر یونایتد، یوونتوس و بایرن مونیخ تمایل خود را برای در اختیار گرفتن این مهاجم ملی پوش ابراز داشته‌اند و خود مدیران بروسیا دورتموند نیز از تلاش خود برای حفظ ارلینگ هالند در این تیم در فصل تابستان آینده هم صحبت کرده‌اند. باید منتظر ماند و دید که سرانجام آینده‌ این گلزن جوان و ستاره‌ی ملی پوش نروژی در کدام باشگاه اروپایی شکل خواهد گرفت.

9404