واکنش جانشین الگری به برد تاریخی در زمین رم: 6-5 سال از عمرم کم شد!

واکنش جانشین الگری به برد تاریخی در زمین رم: 6-5 سال از عمرم کم شد!

پایگاه خبری فوتبالی - مربی بیانکونری که شب گذشته کار هدایت این تیم در پیروزی فوق العاده مقابل جالوروسی را بر عهده داشت، در پایان این مسابقه در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، مارکو لاندوچی که در غیاب ماسیمیلیانو الگری محروم که روی سکوها نشسته بود، هدایت یوونتوس را در کامبک فوق العاده شب گذشته بر عهده داشت، پس از کسب پیروزی چهار بر سه تیمش برابر جالوروسی و ژوزه مورینیو که در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به دست آمد، به خبرنگاران گفت: "ما شدیداً مورد انتقاد قرار داشتیم، اما معتقدم که از این شرایط خارج خواهیم شد. وقتی برنده می شوی، همه چیز عالی و زیباست. گل لوکاتلی به ما انگیزه و اشتیاق بازگشت را داد و ما موفق به برگشت شدیم. دیشیلیو از گلی که زده، بسیار خوشحال است. ما امروز نشان دادیم که شخصیت داریم. من امروز پنج شش سال از عمرم را از دست دادم اما اگر همیشه این طور تمام شود، لذتبخش و خوشایند است. ما بازی را با کمی ترس شروع کردیم؛ می خواستیم تهاجمی بازی کنیم. از روی ضربه‌ی ایستگاهی گل خوردیم اما در نیمه‌ی دوم همه چیز آهسته آهسته تغییر کرد زیرا در گلزنی مشکل داشتیم. گل دوم به ما کمک زیادی کرد و به ما اعتماد به نفس داد."

مربی بانوی پیر و عضو کادر فنی مکس الگری در ادامه‌ی صحبت هایش در خصوص موضوعات مختلفی سخن گفت که در ادامه می خوانید:

تعویض ها:

"کی این تعویض ها را گفت؟ خب این یک راز است، نمی توان گفت (می خندد) همه‌ی ما اعضای کادر فنی، در کنار یکدیگر کار می کنیم."

الگری و مشکلات:

"نه این درست نیست؛ ما گل های زیادی زدیم اما در زدن گل واقعاً زجر می کشیدیم و این باید حل شود."

سیو پنالتی شزنی:

"امیدوار بودم."

روحیه:

"ما روحیه‌ی خوبی داریم؛ وقتی می بری، همه چیز خوب است و شرایط بهتر می شود. ما اشتباهاتمان را باید برطرف کنیم اما این نتیجه برای ما ارزشمند بود به ویژه که از نظر تاکتیکی با رم تفاوت داشتیم و این برای ما نکته‌ی مثبتی بود. ما بهتر شدیم و در نتیجه موفق شدیم." 

موراتا:

"بازیکن قوی و با تکنیکی است و همیشه در خدمت تیم بوده و برای تیم بازی کرده است."

دیبالا:

"بازی بسیار خوب و یک گل بسیار دیدنی؛ کیفیت و توانایی خودش را بار دیگر نشان داد."

 کیه‌زا:

"مشکل رگ به رک شدن زانو؛ امیدواریم مشکل خاصی نباشد. فردا تحت بررسی قرار خواهد گرفت."

9404