بدون مسی و نیمار خبری از 3 امتیاز برای شاگردان پوچتینو نبود

بدون مسی و نیمار خبری از 3 امتیاز برای شاگردان پوچتینو نبود

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیستم از لوشامپیونه فرانسه، لیون و پاریسن ژرمن به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و پی اس جی در این بازی متوقف شد و تنها یک امتیاز به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، مائوریسیو پوچتینو برای این بازی نیمار و مسی را در اختیار نداشت و بدون آن ها به میدان رفت و در خط حمله تیم خود از ایکاردی و کیلیان امباپه استفاده کرده بود. گل لیون در این بازی توسط هم تیمی نیمار در تیم ملی برزیل یعنی لوکاس پاکتا به ثمر رسید. پاکتا گل لیون را در دقیقه 7 روی پاس برونو به ثمر رساند و خیلی زود توانست تیم خود را مقابل پی اس جی پیش بیندازد. لیون تا پایان نیمه اول فرصت خاصی به پی اس جی نداد و امباپه در تلاش بود تا به طور فردی بتواند نتیجه را برگرداند و به دروازه حریف نزدیک شود.

در نیمه دوم اما شاگردان مائوریسیو پوچتینو به خودشان آمدند و توانستند فشار را روی دروازه لیون بیشتر کنند و در نهایت در دقیقه 76 توسط کرر به گل رسیدند و بازی یک بر یک مساوی شد و با همین نتیجه به پایان رسید تا پاریسن ژرمن در این بازی شکست نخورد و تیمی باشد که با گلزنی خود یک امتیاز می گیرد.

خلاصه بازی لیون - پاریسن ژرمن

1470