اینتر صدر را از همشهری‌اش پس گرفت/ رقابت جذاب دو تیم شهر میلان در بالای جدول

اینتر صدر را از همشهری‌اش پس گرفت/ رقابت جذاب دو تیم شهر میلان در بالای جدول

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر موفق شد در یک دیدار حساس مقابل لاتزیو به پیروزی دو بر یک دست پیدا کند تا با یک بازی کمتر نسبت به میلان، با 49 امتیاز دوباره صدرنشین شود.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و یکم رقابت‌های سری آ ایتالیا، یک شنبه از ساعت 23:15 به وقت تهران، دو تیم اینتر و لاتزیو در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا برابر هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی مقابل هم صف آرایی می‌کردند که نراتزوری با 46 امتیاز در رده دوم و لاتزیو با 32 امتیاز در رده هشتم قرار داشت. 

در نیمه اول بازی بسیار آرام و سرد آغاز شد، اما رفته رفته یخ بازی از بین رفت و لوتارو مارتینز در دقیقه 19 گلزنی کرد، اما VAR گل را مردود اعلام کرد. سرانجام در دقیقه 30 آلساندرو باستونی با پاس گل الکسیس سانچز گل اول را وارد دروازه لاتزیو کرد، اما خوشحالی میزبان تنها 5 دقیقه دوام داشت و چیرو ایموبیله گل تساوی را به ثمر رساند تا نیمه اول برنده‌ای نداشته باشد. 

در نیمه دوم، لاتزیو بازی را بهتر آغاز کرد، اما در ادامه اینتر کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و موفق شد در دقیقه 67 توسط میلان اشکرینیار به گل دوم دست پیدا کند. پس از این گل، شاگردان اینزاگی بازی را به خوبی اداره کردند و در نهایت با نتیجه دو بر یک به پیروی رسیدند. 

4416