اهمیت بالای جام حذفی انگلیس برای ستاره سابق رئال مادرید

اهمیت بالای جام حذفی انگلیس برای ستاره سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران مدافع فرانسوی منچستریونایتد تاکید کرد که آن‌ها برای فتح جام حذفی انگلیس خواهند جنگید. 

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب از چهارچوب راند سوم جام حذفی انگلیس، شیاطین سرخ در ورزشگاه الدترافورد میزبان استون ویلا و استیون جرارد هستند. رافائل واران که در تابستان گذشته از رئال مادرید جدا شد و انگلیس آمد، در گفت و گویی با وبسایت رسمی منچستریونایتد گفت: "

"اف ای کاپ؟ می‌دانم که جام بسیار مهمی است و در واقع بخشی از تاریخ باشگاه می‌باشد. همچنین هواداران نیز بی صبرانه منتظر شروع آن هستند. جام حذفی بسیار خاص است، زیرا در این رقابت‌ها شما شانس مجددی در اختیار ندارید و باید با تمام توان خود در زمین ظاهر شوید. این چالش بزرگی است و به همین دلیل این رقابت‌ها از اهمیت بسیار بالایی برای هر دو تیم برخوردار می‌باشد."

"من قبلا تجربه فتح جام حذفی اسپانیا همراه با رئال مادرید را داشته‌ام و باید بگویم که حس فوق العاده‌ای داشت. بازی کردن در فینال همیشه جذاب است و البته برنده شدن در آن جذاب‌تر است."

"باید از فشاری که روی ما قرار دارد نهایت بهره را ببریم و همه چیز را به نفع خود عوض کنیم. نمی‌خواهیم هوادارانمان را ناراحت کنیم، بلکه می‌خواهیم قهرمان این تورنمنت شویم و به طرفداران یک هدیه ارزشمند بدهیم."

4416