روز طوفانی در ایتالیا؛ از 1-5 تا 2-6 و 3-4 !

روز طوفانی در ایتالیا؛ از 1-5 تا 2-6 و 3-4 !

پایگاه خبری فوتبالی - هفته بیست و یکم از رقابت های سری آ ایتالیا بسیار طوفانی بود به طوری که نتایج عجیب و جذابی در آن رقم خورد و مشخص شد که لیگ ایتالیا همچنان جذابیت های خاص و ویژه خود را دارد.

به گزارش فوتبالی، خیلی ها معتقدند که لیگ ایتالیا دیگر از ستاره ها خالی شده است و بازیکنان سطح یک دنیای فوتبال یا به اصطلاح دیگر فوق ستاره ها در آن حضور ندارند و همین قضیه باعث شده تا جذابیت این لیگ از بین برود اما هفته بیست و یکم و نتایجی که در این هفته رقم خورد، می تواند نشان دهد که این لیگ هنوز هم جذابیت های خاص خود را دارد.

در تابستان گذشته بود که لوکاکو و رونالدو از سری آ رفتند. این دو بازیکن دو تا از ستاره های اصلی این لیگ بودند و همین قضیه به اعتقاد خیلی ها روی جذابیت سری آ اثر منفی گذاشت.

اکنون در هفته 21، شاهد سه بازی هیجان انگیز و سه نتیجه بی نظیر بودیم. ساسولو در یک بازی یک طرفه موفق شد با نتیجه 5 بر 1 امپولی را شکست دهد. آتالانتا با نتیجه 6 بر 2 اودینزه را در هم کوبید و در گل سر سبد بازی ها، یوونتوس با نتیجه 4 بر 3 رم را شکست داد و یک کامبک به یاد ماندنی را رقم زد. گفتنی است که میلان هم امروز با نتیجه 3 بر 0 حریف خود ونتزیا را شکست داد.

1470