دشمنی دروازه‌بان رئال مادرید با فیفا ادامه دارد

دشمنی دروازه‌بان رئال مادرید با فیفا ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید ادعا کرد که اهمیتی به جوایز فردی نمی‌دهد و فقط به دنبال فتح جام‌های معتبر می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، در روز 17 ژانویه فیفا همانند هرسال مراسم THE BEST را برگزار خواهد کرد و چند روز پیش کاندیداهای هر پست نیز مشخص شدند. در پست دروازه‌بانی نام‌های بزرگی همچون مانوئل نویر از بایرن مونیخ، ادوارد مندی از چلسی و جیانلوئیجی دوناروما از پاریسن ژرمن به چشم می‌خورد و این در حالی است که خیلی‌ها توقع داشتند تا اسم تیبو کورتوا نیز در لیست باشد، اما فیفا نظر دیگری دارد. 

به نقل از مارکا، شب گذشته دو تیم رئال مادرید و والنسیا از چهارچوب هفته بیستم لالیگا به مصاف هم رفتند که در پایان، لوس بلانکوس با حساب چهار بر یک به پیروزی رسید. در این دیدار کورتوا سیوهای بسیار خوبی داشت و شاید اگر سیوهای او نبود، والنسیا شانس بازگشت به بازی را داشت. او در این بازی حتی توانست پنالتی گونزالو گوئدس را نیز مهار کند، اگرچه این مهاجم پرتغالی در ریباند دروازه را باز کرد. 

کورتوا در این فصل عملکرد بسیار درخشانی در درون دروازه کهکشانی‌ها داشته است و توانسته از 23 شوت قبلی که روانه دروازه‌اش شده، 20تا شوت را مهار کند. کورتوا در ماه نوامبر راجع به کاندیداهای بهترین دروازه‌بان سال گفته بود: "نمی‌خواهم بگویم که چرا در لیست بهترین دروازه‌بانان قرار ندارم. فکر می‎کنم برای چیزی است که یک ماه پیش گفته بودم. باید بگویم که اهمیتی به جوایز فردی نمی‌دهم."

4416