کامبک لیورپول و تاتنهام مقابل تیم‌های دسته دومی و صعود به دور بعدی جام حذفی

کامبک لیورپول و تاتنهام مقابل تیم‌های دسته دومی و صعود به دور بعدی جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول و تاتنهام با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله بعد صعود کردند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه راند سوم مسابقات جام حذفی انگلیس (اف ای کاپ) 7 به بازی صورت همزمان از ساعت 17:30 به وقت تهران برگزار شد. 

در حساس‌ترین بازی، لیورپول در آنفیلد میزبان شروزبری بود. حریف قرمزها در رقابت‌های لیگ 1 که همان دسته دوم انگلیس است، حضور دارد ولی با این حال موفق شد در ابتدا با یک گل جلو بیفتد. اما لیورپول اجازه نداد تا شروزبری بیش از این غافل‌گیرش کند و در دقایق 34 و 44 توسط گوردون و فابینیو دو گل زد. در نیمه دوم نیز لیورپول دو گل دیگر توسط فابینیو و روبرتو فیرمینو به ثمر رساند تا در نهایت یورگن کلوپ و شاگردانش با پیروزی چهار بر یک راهی مرحله بعدی شوند. 

در دیگر بازی حساس، تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود میزبان مورکمب بود. مورکمب همچون شروزبری در دسته دوم انگلیس فعالیت می‌کند و همانند شروزبری موفق شد در نیمه اول با یک گل از تیم شمال لندنی پیش بیفتد. تاتنهام در نیمه دوم ورق بازی را کاملا به سمت خود برگرداند و ز دقیقه 74 طوفان خود را آغاز کرد. ابتدا هری وینکس گل تساوی را زد و سپس در دقیقه 85 لوکاس مورا گل دوم را به ثمر رساند و تنها 3 دقیقه بعد، هری کین تیر خلاص را بر پیکره حریف وارد کرد تا کونته به پیروزی 3-1 برسد.

4416