واکنش رقیب لواندوفسکی و هالند به شایعات خروجش از بوندسلیگا

واکنش رقیب لواندوفسکی و هالند به شایعات خروجش از بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم اهل جمهوری چک باشگاه بایر لورکوزن مصاحبه‌ی جالبی انجام داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی آلمانی بیلد، در جریان رقابت های هفته‌ی هجدهم بوندسلیگای یک آلمان، بایر لورکوزن با نتیجه دو بر دو برابر حریف خود تیم یونیون برلین متوقف شد؛ اما پاتریک شیک، مهاجم اهل جمهوری چک توانست یک گل دیگر برای شیرها به ثمر برساند. به نقل از نشریه‌ی بیلد، مهاجم گلزن بایر لورکوزن در خصوص آینده‌ی خود گفت: "قطعاً شنیدن علاقه‌ی تیم‌ های بزرگ به شما خوب خواهد بود. اما من واقعاً در بایر لورکوزن خوشحال هستم و می‌ خواهم با این تیم به لیگ قهرمانان اروپا برسم. عاشق زندگی در آلمان هستم و در حال حاضر، هیچ فکری بابت رفتن به باشگاه‌ های دیگر ندارم."

مهاجم بیست و پنج ساله‌ی اهل جمهوری چک همچنین اضافه کرد: "همه می‌ دانند که وضعیت قرارداد من به چه صورت است. من هرگز برای باشگاه مشکلی ایجاد نمی‌ کنم و برای ترک باشگاه به آن‌ ها فشار نخواهم آورد."

لازم به ذکر است که پاتریک شیک تا سال ۲۰۲۵ میلادی با مسئولان باشگاه بایر لورکوزن آلمان قرارداد دارد. این مهاجم چک تبار در رقابت های فصل جاری بوندسلیگا در پانزده مسابقه هفده گل به ثمر رسانده است و از رقبای روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند در کسب‌ عنوان آقای گلی مسابقات لیگ باشگاه های آلمان می باشد.

9404