پاسخ اولیور کان به انتقادها از برنامه بهداشتی مونيخی‌ها در پی افزایش تعداد کرونایی‌ها

پاسخ اولیور کان به انتقادها از برنامه بهداشتی مونيخی‌ها در پی افزایش تعداد کرونایی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ بخش زیادی از مهره های اصلی خود را به دلیل کرونا در مقابل گلادباخ از دست داد و از همین رو انتقاداتی هم به ساختار بهداشتی باشگاه برای جلوگیری از کرونا شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بایرن مونیخ در حالی نیم فصل دوم بوندسلیگا را آغاز کرد که بخش زیادی از بازیکن های اصلی خود را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در اختیار نداشت و باعث شد تیم متفاوتی از بایرن مونیخ برابر بروسیا مونشن گلادباخ صف آرایی کند. دیداری که در پایان با شکست دو بر یک باواریایی ها پایان یافت. موضوع شیوع گسترده کرونا در بایرن مونیخ، این انتقاد را متوجه باشگاه می کند که شاید پروتکل های بهداشتی در بایرن مونیخ چندان درست اجرا یا عملیاتی نمی شوند. موضوعی که از دید اولیور کان، مدیر ورزشی مونیخی ها غیر قابل پذیرش است. به گفته اولی کان، کرونای بازیکنانی نظیر هرناندز، سانه یا مانوئل نویر به دلیل عدم کارایی مسائل بهداشتی در بایرن مونیخ نیست بلکه این بازیکن ها در تعطیلات آلوده شدند. کان می گوید: "برنامه ما برای پیشگیری، با توجه به شیوع سویه‌ی جدید سخت‌گیرانه و بسیار خوب است و در بایرن مونیخ هیچ شیوعی نداشته ایم."

اولیور کان صحبت هایش در این زمینه را این چنین ادامه می دهد: "با توجه به گسترش او‌میکرون، پیش از کریسمس موارد بهداشتی تشدید شد و مشخص است که در بایرن مونیخ ما شیوع کرونا را شاهد نیستیم. برای مقایسه، به وضعیت منچستر سیتی در انگلیس نگاه کنید که نزدیک به بیست فرد آلوده در میان بازیکن ها و مربیان دارند (پپ گواردیولا نیز به کرونا مبتلا شده است.)"

9404