تمسخر بازیکنان تیم دسته سومی به خاطر تقلید از رونالدو

تمسخر بازیکنان تیم دسته سومی به خاطر تقلید از رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان تیم کمبریج یونایتد پس از تقلید از خوشحالی معروف رونالدو پس از غلبه بر نیوکاسل در شبکه های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفتند.

به گزارش فوتبالی، تیم دسته سومی کمبریج که فقط چهار امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد، توانست به یکی از شگفتی های بزرگ جام حذفی انگلیس تبدیل شود چرا که با گل دقیقه 56 توسط جو آیرونساید توانستند نیوکاسل را مغلوب سازند. تیم ادی هو که کیران تریپیر خرید تازه واردش را در ترکیبش داشت، در این فصل عملکرد ضعیفی داشته و حالا از ادامه حضور در جام حذفی هم باز مانده اند. حذف مقابل کمبریج قطعا تحقیرآمیز ترین لحظه فصل را برای نیوکاسل رقم زده اند هر چند که خوشحالی پس از صعود بازیکنان کمبریج نیز از چشم فوتبالدوستان در شبکه های اجتماعی دور نمانده است.

باشگاه کمبریج یونایتد ویدیویی از بازیکنانش منتشر کرده است که در پایان بازی به سبک خوشحالی رونالدو معروف به "Siuuu" به هوا می پرند و در کنار هوادارانشان جشن می گیرند. بسیاری از فوتبالدوستان در شبکه های اجتماعی اقدام بازیکنان کمبریج را مضحک دانسته اند. البته نباید فراموش کرد که بازیکنان کمبریج بزرگترین پیروزی عمرشان را تجربه کرده اند و طبیعی است که در پوست خود نگنجند.

4125