عکس؛ بازگشت دروازه‌بان جوان میلان به خانه از طریق مترو

عکس؛ بازگشت دروازه‌بان جوان میلان به خانه از طریق مترو

پایگاه خبری فوتبالی - لاپو ناوا دروازه بان 17 ساله پنجشنبه شب برای اولین بار در لیست تیم بزرگسالان میلان قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، البته به نظر می رسد که این دروازه بان جوان شخصیتی کاملا مردمی دارد چرا که تصویری از وی شکار شده است که پس از حضور روی نیمکت سن سیرو در پایان بازی با مترو به خانه می رود.

میلان در مقابل رم با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید که مایک ماینیان در این بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت. تاتاروشانو دروازه بان ذخیره میلان به علت ابتلا به کرونا در این بازی حضور نداشت و الساندرو پیتزاری نیز به علت مصدومیت در این مسابقه حضور پیدا نکرد. بدین ترتیب آنتونیو میرانته و ناوا هر دو روی نیمکت نشستند که دومی از تیم زیر 18 سال میلان در لیست قرار گرفت.

لاپو ناوا فرصت باز یرا پیدا نکرد اما این بازی تجربه بی نظیری برای این بازیکن جوان بود و خوش در صفحه اینستاگرامش این بازی را "بعد از ظهری فراموش نشدنی" دانست.

اما هواداران تصاویری از ناوا منتشر کرده اند که در حال برگشت به خانه از طریق مترو بوده است، نکته ای که نشان می دهد که او شخصیتی کاملا مردمی دارد. ناوا در این تصویر گرمکن میلان را به تن دارد و حواسش به موبایلش است. 

استفانو پدر ناوا هفتاد بازی در پیراهن میلان داشت و حالا لاپو می خواهد مسیر پدرش را طی کند و در ترکیب روسونری ها بازی کند.

4125