مورد عجیب بازیکن چلسی: فقط دو بازی در هشت سال

مورد عجیب بازیکن چلسی: فقط دو بازی در هشت سال

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز بیکر بازیکنی از آکادمی چلسی است که ژوزه مورینیو در سال 2014 آینده درخشانی را برایش پیش‌بینی کرده بود.

به گزارش فوتبالی، مورینیو در آن زمان گفته بود:" آگاهی من می گوید که به طور مثال لوئیز بیکر، ایزی براون و دومینیک سولانه اگر تا چند سال دیگر ملی پوش نشوند، باید خودم را مقصر بدانم."

لوئیز بیکر در سن 26 سالگی دوران فوتبالی که مربی پرتغالی پیش‌بینی کرد را نداشت و به تازگی دومین بازی خود در تیم بزرگسالان چلسی را در هشت سال اخیر داشته است. در حقیقت بیکر هشت سال پیش اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان چلسی داشت و حالا به تازگی به بازی دومش رسیده است. لوئیز در این سالها هشت تجربه انتقال قرضی مختلف را در لیگهای مختلف داشته و حتی به هلند، آلمان و ترکیه سفر کرده است. توخل بالاخره به این هافبک در بازی جام جذفی مقابل چسترفیلد نیم ساعت فرصت داد. 

تا پیش از این تنها حضور بیکر در تیم بزرگسالان چلسی به سال 2014 و بازی مقابل دربی کانتی در جام حذفی برمی‌گشت که در آن شب فقط سه دقیقه بازی کرده بود.

قرارداد لوئیز بیکر با چلسی در پایان فصل به اتمام می رسد و بدین ترتیب  پس از شانزده سال از این باشگاه جدا می شود. استمفوردبریج در بازی اخیر تشویق شدیدی را نصیب لوئیز کرد چرا که تلاش و فداکاری وی در سالهای اخیر را تماشا کرده‌اند. به هر صورت بیکر که از ده سالگی در چلسی حضور داشته فقط 33 بازی در این تیم لندنی بازی کرده و جدا شدنش در پایان فصل قابل پیش بینی است.

4125