صحبت‌های آنچلوتی راجع به پنالتی مشکوک رئال مادرید و بیانیه تند والنسیا

صحبت‌های آنچلوتی راجع به پنالتی مشکوک رئال مادرید و بیانیه تند والنسیا

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعتراف کرد خطای پنالتی که روی کاسمیرو گرفته شد، کمک شایانی به پیروزی پرگل رئال مادرید برابر والنسیا کرد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم رئال مادرید و والنسیا از چهارچوب هفته بیستم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در پایان، لوس بلانکوس با نتیجه 4-1 به پیروزی رسید. در آخرین دقایق نیمه اول در حالی که بازی با نتیجه 0-0 دنبال می‌شد، داور یک ضربه پنالتی به سود شاگردان آنچلوتی اعلام کرد که باعث شد رئال مادرید در نیمه اول با پیروزی به رختکن برود. بعد از بازی باشگاه والنسیا در اکانت رسمی‌اش در توئیتر به این پنالتی واکنش تندی نشان داد و از واژه "دزیدن" استفاده کرد و معتقد بود که حق آن‌ها خورده شده است.

آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "نمی‌توانم جوابی بدهم، چون چیزی از آنالیز بازی هنوز ندیده‌ام. از فاصله‌ای که من داشتم، آن یک پنالتی واضح بود، اما در واقع نمی‌توانم دقیق بگویم چه اتفاقی افتاد. باید بازی را زیر ذره بین ببرم و همه چیز را بسنجم. بله پنالتی به ما کمک کرد و البته بازیکنانم نیز بازی نمایش کاملی ارائه دادند و به نظرم کاملا باشایستگی به پیروزی و 3 امتیاز دست یافتیم."

4416