مقصد غیرمنتظره برای ستاره سابق بایرن مونیخ

مقصد غیرمنتظره برای ستاره سابق بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - رادیو مونته کارلو اسپورت که از نشریات معتبر فرانسه است، گزارش داده است که فرانک ریبری هافبک فرانسوی در سن 38 سالگی قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد.

به گزارش فوتبالی، ریبری با تیم سالرنیتانا در لیگ ایتالیا در پایان فصل قرارداد دارد اما حالا گفته می شود که باشگاه سئارا در لیگ دسته اول برزیل با او تماس هایی داشته است. در حقیقت مدیر این باشگاه با تایید این خبر گفته است:" دیروز با من تماس گرفتند و احتمال جذب ریبری را به من پیشنهاد دادند."

سالرنیتانا با کسب هشت امتیاز از هجده بازی در قعر جدول لیگ ایتالیا قرار گرفته و سقوطشان به سری بی در پایان فصل قطعی به نظر می رسد و به همین خاطر کاملا بعید است که ریبری بخواهد فصلی دیگر را در این تیم داشته باشد. از سویی حضور در لیگ برزیل برای هافبک سابق بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه می تواند چالش جذاب و متفاوتی باشد تا در آخرین سالهای فوتبالش بتواند زندگی جدیدی را برای خود تجربه کند.

ریبری در این فصل 12 بار برای سالرنیتانا بازی کرده و فقط دو پاس گل داده که نتوانسته گلزنی کند. قطعا این تیم در نیم فصل دوم باید عملکرد بسیار متفاوتی را داشته باشد در غیر این صورت سقوطشان حتمی است و دوران حضورشان در سری آ بسیار کوتاه خواهد بود.

4125