خطیر: کمیته بدوی AFC را هوشیار کرد

خطیر: کمیته بدوی AFC را هوشیار کرد

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس ورزش کشورمان در خصوص بحث واگذاری سرخابی‌های پایتخت گفت: اگر استقلال و پرسپولیس واگذار شوند اتفاق خوب و مبارکی است اما فراموش نکنیم عده ای در ایران مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را هوشیار کردند و همین مساله مشکل ساز شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، علی خطیر افزود: در سال های قبل و در بحث مجوز حرفه ای، بحث خصوصی سازی اصلا مطرح نبود و تنها مورد بحث مالکیت این دو باشگاه بود.

وی افزود: اگر استقلال و پرسپولیس به درستی و بر اساس قانون واگذار شوند حرکت مبارکی را شاهد خواهیم بود و امیدواریم روزی این مساله محقق شود. 

وی ادامه داد: نکته مهم این است که فردی که مالکیت و سهام غالب یک باشگاه را داشته باشد نمی تواند باشگاه دیگری را در همان سطح اداره کند. متاسفانه برخی از اتفاقات مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود اما دوستان در کمیته بدوی مطرح کردند و AFC هم حساس شد.

این کارشناس ورزش کشورمان تاکید کرد: خیلی از مسایلی که الان مطرح می شود مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود اما خودمان اعلام کردیم روی کاغذ این است اما واقعیت چیز دیگری است. 

خطیر گفت: خصوصی سازی باید درست و اصولی انجام شود. اما برای این که بدانیم چه اتفاقی افتاده بررسی کنید ایرادهایی که مطرح می شود به چه دوره زمانی باز می گردد تا مشخص شود مشکل اصلی از کجاست. 

6641