اظهارات کاپیتان بارسلونا راجع اخراج گاوی و توقف برابر گرانادا

اظهارات کاپیتان بارسلونا راجع اخراج گاوی و توقف برابر گرانادا

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو بوسکتس کاپیتان باسابقه بارسلونا می‌گوید اخراج گاوی باعث از دست رفتن دو امتیاز برای آن‌ها شد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از چهارچوب هفته بیستم لالیگا، دو تیم گرانادا و بارسلونا به مصاف هم رفتند. در این دیدار کاتالان‌ها می‎خواستند با کسب پیروزی به روند خوب خود در سال 2022 ادامه دهند، اما شرایط در بازی برای آن‌ها پیچیده شد. ابتدا لوک دی یونگ روی سانتر دنی آلوز گل اول را به ثمر رساند، اما در دقیقه 79 گاوی با یک خطای بچگانه کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا گرانادا بتواند در دقیقه 89 گل تساوی را به ثمر برساند و 2 امتیاز از دست بارسا بپرد. 

به نقل از اسپورت، بوسکتس پس از پایان بازی به Movistar گفت: "کارت قرمز گاوی همه چیز را تغییر داد. در نیمه دوم، باید مالکیت بیشتری در اختیار می‌گرفتیم، جناح بازی را عوض می‌کردیم و موقعیت‌های بیشتری می‌ساختیم. حقیقت این است که آن‌ها مارا مجبور کردند تا کمی بالا بکشیم، زیرا مارا پرس کرده بودند و تقریبا یارگیری نفر به نفر انجام دادند. بعد از اخراج همه چیز تغییر کرد و نتوانستیم مالکیت توپ را داشته باشیم. در واقع، هنگام گل گرانادا 9 نفره بودیم، چون دنی آلوز خارج از زمین بود. باید صبورتر می‌بودیم."

4416