سه امتیاز در لحظه‌های آخر از چنگ ژاوی پرید

سه امتیاز در لحظه‌های آخر از چنگ ژاوی پرید

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیستم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و گرانادا در ورزشگاه لوس کارمنس به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و بارسا یک نتیجه ضعیف دیگر را در این فصل از رقابت های لالیگا تجربه کرد و نتوانست هر سه امتیاز را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی در حالی به تساوی کشیده شد که بارسلونا فرصت کسب هر سه امتیاز را داشت. آبی و اناری ها در این بازی در دقیقه 57 روی پاس دنی آلوز و ضربه سر لوک دی یونگ موفق شده بودند با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیش بیفتند اما به مرور حساب کار از دست بارسا در رفت و اخراج گاوی در دقیقه 80 کار را برای بارسا سخت تر کرد و فشار روی دروازه مارک آندره ترشتگن بیشتر و بیشتر شد.

در نهایت در دقیقه 89 آن اتفاقی که نباید برای شاگردان ژاوی رخ می داد، رخ داد و بارسلونا گل خورد. این گل توسط آنتونیو پوئرتاس به ثمر رسید و بدین ترتیب بازی به تساوی کشیده شد و در لحظات آخر بود که هر سه امتیازی که در چنگ ژاوی بود، به یک امتیاز تبدیل شد.

باید دید که اوضاع برای تیم ژاوی به چه شکل پیش خواهد رفت و آن ها در هفته های آینده این روند امتیاز از دست دادن را تغییر می دهند یا خیر.

خلاصه بازی بارسلونا - گرانادا

1470