عکس؛ حرکت زلاتانی مهاجم هلندی بارسلونا مقابل گرانادا

عکس؛ حرکت زلاتانی مهاجم هلندی بارسلونا مقابل گرانادا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و گرانادا در هفته بیستم از رقابت های لالیگا به مصاف هم رفته اند و باید دید که در نهایت در این بازی چه نتیجه ای به دست خواهد آمد اما تا اینجای کار، لوک دی یونگ، مهاجم هلندی بارسلونا یک گل برای آبی و اناری پوشان به ثمر رسانده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالاتی تابستان گذشته، آنتوان گریزمن را راهی اتلتیکو مادرید کرد و به جای او لوک دی یونگ را از سویا به خدمت گرفت، مهاجمی قد بلند که به اعتقاد رونالد کومان در توپ های هوایی یک بازیکن درجه یک است و می توان او را با نیمار مقایسه کرد!

دی یونگ در ابتدای فصل و بازی هایی که برای بارسلونا داشت بسیار ضعیف عمل کرد به طوری که انتقاد هواداران بارسلونا را بر انگیخت و آن ها معتقد بودند که بارسلونا در تابستان گذشته یک مهاجم بی کیفیت را خریداری کرده است و لاپورتا باید برای جذب مهاجم بهتر عمل می کرده است.

اکنون دی یونگ در دو بازی اخیر عملکرد بهتری داشته است. او در بازی مقابل مایورکا یک گل زد و یک برگردون تماشایی هم زد و اکنون مقابل گرانادا هم یک ضربه تماشایی به سبک ضربات زلاتان ابراهیموویچ زد. این شکل از ضربات معمولا به نیش عقرب معروف هستند و لوک دی یونگ یکی از آن ها را مقابل گرانادا اجرا کرد!

1470