واکنش باشگاه ایتالیایی به شایعات جذب هافبک ناراحت رئال مادرید

واکنش باشگاه ایتالیایی به شایعات جذب هافبک ناراحت رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - دنیله پراده مدیر ورزشی فیورنتینا تاکید کرد که آن‌ها هیچ علاقه‌ای نسبت به جذب ایسکو هافبک خلاق رئال مادرید ندارند. 

به گزارش فوتبالی، ویولا در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه بسیار پرشور ظاهر شده و تاکنون توانسته جاناتان ایکونه از لیل و کریستوف پیاتک از هرتابرلین را به خدمت بگیرد و حالا در چند روز اخیر، شایعات زیادی مبنی بر احتمال پیوستن ایسکو نیز به این باشگاه شنیده می‌شد، اما پراده تمامی آن‌ها را رد کرد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، پراده در مراسم معارفه پیاتک گفت: "ما کارمان را در راه تقویت ترکیب بسیار خوب شروع کردیم و تاکنون توانسته‌ایم دو بازیکن مورد نظرمان را جذب کنیم. حالا تنها کاری که باید تا 31 ژانویه انجام دهیم این است که بازیکنانی را که می‌خواهند بیشتر بازی کنند را خوشحال کنیم. فرصت خرید پیاتک از پیش از ژانویه فراهم شد. او در ایتالیا حضور داشت و ما فرصت صحبت کردن با او را پیدا کردیم."

پراده در ادامه درباره اخبار اخیر راجع به احتمال پیوستن ایسکو به ویولا گفت: "شایعات زیادی راجع به ایسکو شنیده‌ام، اما ما حتی نمی‌دانیم که مدیربرنامه‌های او چه کسی و یا چه کسانی هستند. ایسکو بازیکن بسیار بااستعدادی است، اما علاقه‌ای به جذب وی نداریم."

4416