ورود شیاطین سرخ به رقابت بر سر جذب مدافع رایگان

ورود شیاطین سرخ به رقابت بر سر جذب مدافع رایگان

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر که در ماه ژانویه هستیم، حرف و حدیث ها پیرامون نقل و انتقالات و خرید و فروش بازیکنان بسیار زیاد است و حتی در رابطه با شایعاتی که مربوط به تابستان آینده است، صحبت هایی مطرح می شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که در تابستان آینده تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود و تیم های زیادی به دنبال جذب او هستند، آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی است. از مدت ها قبل گفته شده بود که رئال مادرید علاقه ویژه ای به جذب این بازیکن دارد اما پس از اینکه مدیران رئال مادرید فهمیدند که رودیگر پاداش سنگینی برای انتقال خود به رئال مادرید می خواهد، نسبت به جذب او دلسرد شدند و همین قضیه موجب شد تا تیم های دیگر هم جلو بیایند و به دنبال امتحان کردن شانس خود برای خرید رودیگر باشند.

به گفته football insider، منچستر یونایتد هم اکنون به جمع مشتری های آنتونیو رودیگر پیوسته است و به دنبال این است که در تابستان آینده بتواند این بازیکن آلمانی را به خدمت بگیرد و اگر شرایط خوب پیش برود آن ها این بازیکن را به خط دفاعی خود اضافه خواهند کرد. البته بایرن مونیخ هم مشتری دیگر رودیگر است و این قضیه دست مدافع آلمانی را برای انتخاب مقصد بعدی خود باز می کند.

1470