نویدکیا: مقابل تیمی پیروز شدیم که به راحتی امتیاز نمی دهد/ بازیکنانم در این 2 هفته از خودگذشتگی کردند

نویدکیا: مقابل تیمی پیروز شدیم که به راحتی امتیاز نمی دهد/ بازیکنانم در این 2 هفته از خودگذشتگی کردند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مقابل تیمی پیروز شدیم که به راحتی امتیاز نمی داد و سختکوش بود.

به گزارش فوتبالی، محرم نویدکیا بعد از برتری مقابل فولاد در نشست خبری، عنوان کرد: در مورد بازی باید بگویم با یک تیم سرسخت بازی کردیم. تیمی که به راحتی امتیاز نمی‌داد و سختکوش بود. اوایل بازی پرس خوبی داشتند و اجازه نمی‌دادند بازی‌سازی کنیم. سعی می‌کردند در کناره‌ها و دفاع چپ پرس شدید بگذارند. بیست دقیقه اول موفق بودند اما نبض بازی را در دست گرفتیم، موقعیت‌های خوبی داشتیم و حتی توانستیم گل خوبی بزنیم. از فضاهای پشت تیم خوب استفاده کردیم و از دقیقه 20 تا 45 بازی خوبی انجام دادیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازیکنان فولاد سعی کردند با تعویض‌ها بازی را در دست بگیرند اما کمی بعد از گل دوم عجولانه یک پنالتی به دست آوردند و گل شد که ناخواسته تیم ما عقب نشینی کرد. در همین شرایط در ضد حملات فرصت‌های خوبی داشتیم اما عجولانه رفتار کردیم. فضاهای خوبی به ما دادند که می‌شد استفاده کرد اما این کار را نکردیم. از بازیکنانم تشکر جانانه می‌کنم. اگر هر تیمی در ایران یا خارج، وقتی 3 باخت پشت هم باشد جمع کردن آن سخت است.

سرمربی سپاهان یادآور شد: بازیکنانم با تمام وجود کار کردند، سرسختانه زحمت کشیدند اما واقعیت را قبول کنیم 3 بازی بد را از دست دادیم. بارها گفتم تیمی که می‌تواند موقعیت سازی کند نباید نگران باشد. همه چیز به هفته آینده بستگی دارد، بازی سختی در اراک داریم. آلومینیوم سخت امتیاز می‌دهد باید بچه‌ها خوب ریکاوری کنند تا بازی خوبی در اراک انجام دهند. بازیکنانم در این 2 هفته از خودگذشتگی کردند تا شرایط تیم را بهتر کنند تا ما هم از آن شرایط خارج شویم.

نویدکیا درباره اینکه چرا حسینی اعتراض زیادی دارد و کارت می‌گیرد، گفت: به شما حق می‌دهم چون از بیرون بازی را می‌بینید، به بازیکنانم حق می‌دهم چون با 3 باخت تحت فشار بودند. همه بچه‌ها باید قبول کنند با اخطار اگر در اختیار تیم نباشند شرایط سخت می‌شوند. باید در شرایط سخت خود را کنترل کنند. اگر این را حل کند که نبود یک بازیکن به تیم آسیب می‌زند دقت بیشتری می‌کند. ما نباید هیچ بازیکنی را از دست بدهیم.

وی در واکنش به صحبت‌های نکونام که گفته بود سپاهان چند مهره و ستاره دارد، خاطرنشان کرد: بحث مفصل است چون ما 4-5 بازیکن درجه یک را از دست دادیم و 4 بازیکن گرفتیم. اتفاق خاصی در تیم ما رخ نداد. گلر خارجی آوردیم تا مشکل را حل کند، 3 بازیکن هم گرفتیم. کار پیچیده‌ای نکردیم اما تیم خوبی داریم که آرزوی خیلی‌هاست. مربی خوشبختی هستم که دستم باز است تا بتوانم تعویض‌هایی داشته باشم. 11 نفر در زمین هستند به خاطر همین مسائل تاکتیکی مهم است. بازیکنان ما بهتر از تیم‌های دیگر این کار را انجام می‌دهند همین شانس را به ما می‌دهد در آینده موفق‌تر باشیم.

سرمربی سپاهان درباره تغییرات در نیم فصل، عنوان کرد: من بازیکن نمی‌خواهم، از همان روز اول برنامه‌ریزی کرده بودم و تیم شرایط خوبی دارد. اگر بازیکنی بخواهد از تیم برود شاید بازیکن بگیریم اما باید تا نیم فصل صبر کنیم. تا اینجا احتیاجی به بازیکن نداریم و شرایط تیم خوب است. فکر نمی‌کنم بهتر از اینها در لیگ پیدا کنم که بازیکن بگیرم.

۴۱۵۴