چلسی وارد رقابت برای جذب مدافع آمریکایی آبی اناری‌ها شد

چلسی وارد رقابت برای جذب مدافع آمریکایی آبی اناری‌ها شد

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی برای آبی و اناری پوشان بندر بارسلون یک فرصت عالی است و بر همین اساس، آن ها حسابی سرشان شلوغ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی اسپورت کاتالونیا، وضعیت مالی بد باشگاه بارسلونا باعث می شود تا آن ها به دنبال فروش و خروج تعدادی از بازیکنان خود از نیوکمپ باشند و اگر زمانی یک پیشنهاد مناسب برای هر یک از بازیکنانشان دریافت کنند، این می تواند فرصتی برای ورود بازیکنان جدید ایجاد کند.

بعد از جذب فران تورس، کاتالان ها مشکلاتی برای ثبت نام این مهاجم اسپانیایی در لالیگا دارند که دلیل آن، قوانین سقف دستمزد لالیگاست.

سرجینیو دست یکی از بازیکنان بارسلونا است که انتظار می رود با قیمت خوبی به فروش برود و طبق گزارش نشریه‌ی اسپورت، حالا به جز باشگاه های بایرن مونیخ آلمان و اتلتیکو مادرید اسپانیا، چلسی انگلستان نیز به جمع مشتریان این مدافع آمریکایی پیوسته است.

سرجینیو دِست بیست و یک ساله در سال 2020 میلادی از آژاکس آمستردام هلند خریداری شد اما ژاوی هرناندز، سرمربی جوان آبی اناری ها به کیفیت این بازیکن ملی پوش چندان اطمینان ندارد؛ هر چند که برخی از هواداران با توجه به جوانی این بازیکن، نسبت به تصمیم ژاوی هرناندز خوشحال نیستند و معتقدند که باید به این مدافع ملی پوش مانند سایرین فرصت بیشتری داده شود تا بتواند توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

9404