حسینی: بهانه‌گیر نیستم ولی نمی‌دانم چرا داور پنالتی را برگرداند/ بازیکنان پیکان باید بردن را هم یاد بگیرند

حسینی: بهانه‌گیر نیستم ولی نمی‌دانم چرا داور پنالتی را برگرداند/ بازیکنان پیکان باید بردن را هم یاد بگیرند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، تیمش مقابل آلومینیوم مستحق سه امتیاز بود و بازیکنانش باید یاد بگیرند تا در چنین بازی‌هایی امتیاز کامل را کسب کنند.

به گزارش فوتبالی، سیدمجتبی حسینی پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم امروز تیمی که مستحق سه امتیاز بود تیم ما بود. ما در هر دو نیمه فوتبال خیلی بهتری ارائه و موقعیت‌های بهتری خلق کردیم. ما هیچ موقعیتی به آلومینیوم ندادیم و یک گل بچه‌گانه خوردیم، اما بچه‌های ما خوب کار کردند و سعی کردیم با تغییر سیستم، پرس تیم‌مان را بالاتر بردیم و اجازه بازی‌سازی به دو مدافع وسط آنها ندادیم. همه چیز خوب است وقتی نتیجه یک بر صفر است، اما وقتی موقعیت‌های بعدی را گل نمی‌کنید هر لحظه ممکن است گل بخورید. با این حال این موضوع از شایستگی بچه‌های ما کم نمی‌کند، ولی باید یاد بگیرند که بردن را هم یاد بگیرند و امیدوارم که تجربه خوبی برای ما باشد تا در چنین بازی‌هایی بتوانیم امتیاز کامل را بگیریم.

وی در مورد داوری بازی تصریح کرد: من چه چیزی باید بگویم؟! درباره داوری نمی‌شود خیلی صحبت کرد و آدم بهانه‌گیری نیستم و سعی می‌کنم درباره مسائل فنی صحبت کنم. نمی‌دانم چرا پنالتی گرفت و چرا بعد برگرداند! در صحنه‌های دیگر اتفاقاتی افتاد و امیدوارم بیشتر از داوران الیت‌مان استفاده کنیم. داوران دیگر هم که قضاوت می‌کنند امیدوارم پیشرفت کنند و طوری نشود که تیم‌ها ضرر نکنند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که تیمش می‌تواند مجوز حرفه‌ای بگیرد، گفت: اجازه دهید هر وقت سهمیه آسیایی گرفتیم، درباره آن صحبت می‌کنیم. پیکان یک باشگاهی است که حداقل‌ها را دارد، ما زمین تمرین اختصاصی و سالن‌های سرپوشیده داریم و اما چیزی که هست ما باید قبول کنیم فوتبال‌ ما به لحاظ سخت‌افزار عقب افتاده است و با شعار و حرف درست نمی‌شود. ما 2-3 ورزشگاه مثل امام رضا، نقش جهان و شهدای فولاد را داریم و ورزشگاه آزادی هم برای 50 سال قبل است. اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید به لحاظ سخت‌افزاری خودمان را تکان دهیم و جلو برویم.

۴۱۵۴