واکنش گران‌ترین خرید باشگاه بایرن‌مونیخ به انتقادات: مشکلی ندارم!

واکنش گران‌ترین خرید باشگاه بایرن‌مونیخ به انتقادات: مشکلی ندارم!

پايگاه خبری فوتبالی - مدافع فرانسوی با صرف هزینه ای گزاف و هشتاد میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید اسپانیا به جمع باواریایی ها اضافه شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، طبیعتاً دارای برچسب گران‌ ترین خرید یک باشگاه همچون بایرن مونیخ بودن، با فشارهایی برای آن بازیکن همراه است. اما لوکاس هرناندز ضمن آگاهی از این موضوع، می گوید مشکلی با این فشار ندارد: "فکر می‌ کنم رسانه‌ ها به دلیل هزینه‌ی انتقال نسبت به سایر بازیکنان دید انتقادی بیشتری نسبت به من دارند. اما من مردی آرام هستم؛ بنابراین می توانم با آن کنار بیایم. حتی لیونل مسی هم گاهی مورد انتقاد قرار می گیرد. انتقاد و منتقدان بخشی از کار ما هستند."

با وجود کسب شش گانه با بایرن مونیخ و جام های مختلف با تیم ملی فوتبال فرانسه، لوکاس هرناندز همچنان مشتاق بردن جام است و در این زمینه می گوید: "من هنوز قهرمانی مسابقات یورو را کسب نکرده ام. به طور کلی، صرف نظر از این که قبلاً جامی برده ام یا نه، می خواهم تمام عناوین را برنده شوم. برای مثال، شکست مقابل بروسیا مونشن گلادباخ و حذف در مسابقات جام حذفی، من را بسیار عصبانی کرد؛ اما ما هنوز دو جام دیگر داریم و بردن هر دوی آن ها هدف ما است."

9404