خطیبی: پیکان می‌توانست برنده باشد/ امیدوارم هرچه زودتر نیم‌فصل برسد

خطیبی: پیکان می‌توانست برنده باشد/ امیدوارم هرچه زودتر نیم‌فصل برسد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: امروز پیکان خوب بود و می‌توانست حتی برنده بازی باشد.

به گزارش فوتبالی، رسول خطیبی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پیکان که با تساوی یک - یک پایان یافت، گفت: در زمان‌هایی از نیمه دوم پیکان شرایط  خیلی شرایط خوبی داشت و فکر می‌کنم امروز شرایط تیم ما خیلی جالب نبود. هفته قبل خیلی خوب بازی کردیم و امروز برعکس بود. امروز پیکان خوب بود و می‌توانست حتی برنده بازی باشد.

وی ادامه داد: مسائل تاکتیکی که به بازیکنان گفته بودیم، تا حدودی رعایت شد ولی به لحاظ بار فنی پیکان تیم بهتری بود. هر دو تیم روی اتفاقات و اشتباهات فردی گل زدند. ما هم در نیمه دوم با توجه به اینکه پیکانی‌ها تمام راه‌ها را بسته بودند روی یک موقعیت به گل رسیدیم. به پیکان و حسینی تبریک می‌گویم.

سرمربی آلومینیوم در خصوص شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: بازیکنان ما جوان هستند و 3،4 بازیکن باتجربه داریم و انتظارها نباید از آلومینیوم بالا برود. کارمان را انجام می‌دهیم و تا الان هم از بازیکنانم راضی هستم. اگر بدون استرس کار کنند، همین روند را ادامه می‌دهیم. از جایگاه‌‌مان راضی هستیم و ان‌شاءالله به هدفمان که حضور در نیمه بالای جدول باشد برسیم. خیلی فشار مسابقات بالاست، بازی قبلی ما خیلی سنگین بود و زمان ریکاوری و کار تاکتیکی نداریم. امیدوارم هرچه زودتر نیم‌فصل برسد تا ریکاوری خوبی داشته باشیم. در این شرایط تیم‌ها مصدومان زیادی می‌دهند.

 خطیبی در پاسخ به این سوال که درست است با پول ترانسفر او به هامبورگ ورزشگاه پاس قوامین ساخته شد، خاطرنشان کرد: این ورزشگاه یک زمین خاکی بود و ما در شریعتی تمرین می‌کردیم، بعد از آن زمین این ورزشگاه را ساختند و بعد از انتقال من به هامبورگ، مسئولان باشگاه با هزینه ترانسفر من این ورزشگاه را درست کردند و خداراشکر برای فوتبال قدمی برداشتم. مسئولان در آن زمان هم خیلی زحمت کشیدند که فکر می‌کنم آقای آجورلو بودند.

وی در پاسخ به این سوال که حذف تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا، بر کیفیت لیگ برتر تاثیر نمی‌گذارد، خاطرنشان کرد: 12 سال پیش همه از کیفیت فوتبال امارات و قطر ایراد می‌گرفتند ولی الان لیگ آنها را ببینید. ما بازیکنان باکیفیتی داریم و بحث من تیم‌های ملی نیست ولی در بحث باشگاهی آنها خیلی به مراتب بهتر هستند و از ما جلو زدند. به لحاظ ساختاری فکر می‌کنم از اروپا هم جلوتر هستند.

خطیبی گفت: زمانی که در امارات بازی می‌کردم ساختار فوتبال آنها در آن زمان از الان ما بهتر بود. متاسفانه مسئولان ما فقط می‌گویند بازی‌ها برگزار شود و تیم‌ها به آسیا بروند. ساختار ما به لحاظ مدیریتی ضعیف است و اگر مدیرعاملی تیمش دهم جدول شود ولی ساختار تیمش را درست کند مدیرعامل خوبی است. مدیریت در فوتبال ما به دنبال محبوبیت و نتایج است. اگر تیم من دهم شود ولی مدیریت باشگاه ساختار تیم را درست کند خوب است که خداراشکر مدیران باشگاه ما به دنبال این کار هستند.

۴۱۵۴