واکنش مالک منچستريونايتد به تغییر پست مدیریت اجرایی در این باشگاه

واکنش مالک منچستريونايتد به تغییر پست مدیریت اجرایی در این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - ریچارد آرنولد به زودی جانشین اد وودوارد در پست مدیر اجرایی منچستر یونایتد خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، منچستر یونایتد اعلام کرده که ریچارد آرنولد، عضو سابق هیأت مدیره از تاریخ ۱۲ بهمن جانشین اد وودوارد خواهد شد و به عنوان مدیر اجرایی باشگاه فعالیت خواهد کرد. ریچارد آرنولد در این باره گفت: "از این که شانس این را دارم تا به این باشگاه خدمت کنم، به خود افتخار می کنم. من متعهد خواهم بود که از هر طریقی، افتخار را به منچستر بازگردانم."

جوئل گلیزر، مالک باشگاه منچستر یونایتد نیز چنین می گوید: "از طرف تمامی اعضای باشگاه باید از زحمات شبانه روزی اد وودوارد تشکر کنم. او ۹ سال به عنوان مدیر اجرایی و در مجموع شانزده سال به این باشگاه خدمت کرده است. هم اکنون ریچارد و تیم او قرار است فاز جدیدی را در دوران تحول باشگاه رقم بزنند. ما برنامه هایی جاه طلبانه برای سرمایه گذاری در اولدترافورد، تعامل با هواداران و بردن در زمین فوتبال داریم."

به گزارش هنتری وینتر، خبرنگار TimesSport، زمانی که اد وودوارد به خانواده خود گفت که قرار است منچستر یونایتد را ترک کند، دخترش غرق در اشک شد و همسرش نیز بسیار خوشحال شد.

اد وودوارد تا پایان فصل در منچستر خواهد ماند و به جانشین خود ریچارد آرنولد کمک خواهد کرد تا در باشگاه جا بیفتد. حرکت پایانی وودوارد ممکن است انتصاب سرمربی بعدی باشد و اریک تن هاگ، گزینه‌ی اصلی این مسأله می باشد.

ساموئل لاکرست نیز گزارش داده که اد وودوارد تا پایان فصل در هیأت مدیره‌ی منچستر یونایتد خواهد ماند ولی بعد از آن از باشگاه جدا خواهد شد و به عنوان مشاور فعالیت نخواهد کرد.

9404