اتفاقی عجیب در بازی دیشب بایرن‌مونیخ و گلادباخ؛ حضور جمال تولیسو در زمین!

اتفاقی عجیب در بازی دیشب بایرن‌مونیخ و گلادباخ؛ حضور جمال تولیسو در زمین!

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی شب گذشته‌ی دو تیم بایرن مونیخ و بروسیا مونشن گلادباخ اتفاق عجیبی رخ داد که در فوتبال منظم و با برنامه‌ی اروپا و خصوصاً ژرمن ها، می توان گفت که بسیار نادر و نایاب است و چگونگی رخ دادن آن جای سؤال دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، در مسابقه‌ی افتتاحیه رقابت های بوندسلیگای یک آلمان در نیم فصل دوم، دوربین‌ های عکاسی و تلویزیونی در نیمه‌ی دوم مسابقه‌ی تیم های بایرن مونیخ مقابل بروسیا مونشن‌ گلادباخ تصاویری عجیب را شکار کردند؛ بازی جمال موسیالا با شماره خود و البته پیراهنی که به جای نام خودش یعنی جمال موسیالا، نام تولیسو روی آن حک شده است!

هنوز مشخص نشده است که آیا جمال موسیالا در نیمه‌ی نخست نیز با همین شرایط و پیراهن بازی کرده یا این که این مشکل بعد از تعویض احتمالی پیراهن در بین دو نیمه‌ی این مسابقه رخ داده است. بایرن مونیخ در دیدار شب گذشته برابر بروسیا مونشن‌ گلادباخ که اولین بازی رقابت های بوندسلیگا در نیم فصل دوم بود و در مسابقه‌ ای که سیزده غایب محروم و مصدوم و کرونایی و حاضر در جام ملت های آفریقا داشت‌، با نتیجه‌ی دو بر یک باخت تا بعد از شکست سنگین پنج بر یک و حذف از مسابقات جام حذفی فوتبال کشور آلمان مقابل همین تیم بروسیا مونشن‌ گلادباخ، در دیدار برگشت بوندسلیگا نیز نتیجه‌ی مسابقه را به این حریف واگذار کرده باشد.

9404