بارسلونا به دنبال خرید رایگان مدافع ملی‌پوش آلمانی

بارسلونا به دنبال خرید رایگان مدافع ملی‌پوش آلمانی

پایگه خبری فوتبالی - بارسلونا با توجه به مشکلات مالی خود ترجیح می دهد که بازیکنان رایگان را به خدمت بگیرد و یکی از جدیدترین نامهایی که پیرامون تیم کاتالان مطرح شده، ماتیاس گینتر مدافع میانی بروسیا مونشن گلادباخ است.

به گزارش فوتبالی، گینتر 27 ساله و عضو تیم ملی آلمان است که برای تمدید با گلادباخ به توافق نرسیده و قصد ترک  تیم بوندسلیگایی را دارد تا چالش جدیدی در دوران فوتبالش داشته باشد. گینتر اخیرا گفته بود:" قراردادم را با بروسیا تمدید نمی کنم. دوران جدیدی در دوران فوتبالم آغاز شده است. تصمیم خود را گرفته ام."

کالچیومرکاتو گزارش داده است که بارسلونا یکی از مشتریان گینتر است و می تواند این مدافع را در تابستان بعدی به صورت رایگان بخرد. البته اینتر نیز تماس هایی با وکلای این بازیکن برای خرید رایگان وی داشته است. گینتر برای تمدید با گلادباخ درخواست دستمزد سالانه سه میلیون یورو را داشته است که به نظر نمی رسد که برای بارسلونا مشکل ساز باشد. ماتیاس گینتر تا کنون 46 بازی در تیم ملی آلمان داشته و در تورنمنت های اروپایی نیز 41 بازی انجام داده و بازیکن باتجربه ای به شمار می رود که می تواند برخی از مشکلات بارسلونا در فاز دفاعی را رفع کند.

4125