استقبال سرمربی ایتالیایی سابق اریکسن از بازگشت این بازیکن به تاتنهام

استقبال سرمربی ایتالیایی سابق اریکسن از بازگشت این بازیکن به تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی تاتنهام انگلیس برای بازگشت مجدد هافبک دانمارکی سابق این باشگاه سیگنال های مثبتی ارسال و اعلام کرده که درهای این باشگاه انگلیسی به روی این بازیکن همیشه باز است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، آنتونیو کونته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تاتنهام هاتسپر در جام حذفی فوتبال انگلستان در ارتباط با موضوع بازگشت کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی سابق این باشگاه که سابقه‌ی همکاری با یکدیگر در اینتر ایتالیا را نیز دارند، گفت: "اخیرا با کریستین اریکسن صحبت نکرده‌ ام. اما مشاهده‌ی او در زمین چمن و این که به توپ ضربه می‌ زند اتفاقی عالی بود. درباره‌ی یک بازیکن مهم و یک مرد درجه‌ی یک صحبت می‌ کنیم.

اتفاقی که در تابستان رخ داد، اصلاً خوب نبود و در آن لحظه ترسیدم. حالا آمادگی دوباره‌ی او برای فوتبال، اتفاق خوبی است. فکر می‌ کنم برای کریستین اریکسن، همیشه درهای این باشگاه باز است."

بعد از اتفاق ناگواری که در جام ملت های اروپا در تابستان گذشته برای کریستین اریکسن افتاد و مشکلات قلبی که پیدا کرد، پزشکان مجبور شدند تا برخی از دستگاه های پزشکی را برای حفظ سلامتی این بازیکن در بدنش قرار دهند تا ضربان قلب او را بدین وسیله کنترل نمایند. کاری که در نهایت باعث شد تا مسئولان سری آ ایتالیا مطابق با قوانین این لیگ اجازه‌ی حضور و بازی با چنین شرایطی را به این بازیکن دانمارکی ندهند و بدین ترتیب، کار هافبک سابق تاتنهام در نراتزوری و لیگ ایتالیا به پایان رسید.

9404