سرمربی منچستریونایتد در فصل 23-2022 مشخص شد؟

سرمربی منچستریونایتد در فصل 23-2022 مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تایمز گزارش داده است که اریک تن هاگ مربی هلندی آژاکس در فصل 23-2022 هدایت منچستریونایتد را به عهده خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، مطبوعات انگلیس در ماه های اخیر از مائوریسیو پوچتینو نیز به عنوان جانشین رانگنیک اسم برده بودند. در حقیقت رانگنیک فقط تا پایان فصل با منچستریونایتد قرارداد دارد و بعد از آن جای خود را به مربی دیگری می دهد. در حقیقت مرد آلمانی در دو فصل بعد قرار است که نقش مشاور ورزشی را در یونایتد داشته باشد. به همین خاطر مدیران منچستریونایتد به دنبال جانشینی برای وی هستند.

یکی از گزینه های اصلی منچستریونایتد، مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی است. در حقیقت در روزهای اخیر مطبوعات فرانسه از توافق زیدان با پی اس جی برای هدایت این تیم در فصل آینده خبر داده بودند. بدین ترتیب پوچتینو می تواند در فصل آینده از تیم پاریسی جدا شود که مقصد احتمالیش هم می تواند یونایتد باشد. با این وجود تایمز گزارش داده است که در حال حاضر گزینه اریک تن هاگ جدی شده است. در حقیقت تن هاگ در سالهای اخیر عملکرد موفقی در اژاکس داشته و بارها اسمش پیرامون باشگاه های بزرگ اروپا مطرح شده اما هرگز چیزی به صورت جدی پیش نرفته است و باید دید که آیا در تابستان 2022 این مربی گام بزرگ دوران فوتبالش را برمی دارد و هدایت یونایتد را به عهده می گیرد یا نه.

4125