لیگ دسته اول فوتبال؛ آمار عجیب تیم مدعی صعود در لیگ دسته اول

لیگ دسته اول فوتبال؛ آمار عجیب تیم مدعی صعود در لیگ دسته اول

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال خیبر خرم آباد در حالی در بین تیم‌های مدعی این فصل از رقابتهای لیگ یک قرار دارد که از خط دفاعی ضعیف و آسیب پذیر استفاده می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم فوتبال خیبر خرم آباد در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور نتیجه مهمی گرفت و تیم رایکا را در بابل با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.
خرم آبادی‌ها که فصل خوبی را پشت سر می‌گذارند و یکی از مدعیان مهم این فصل از رقابتهای لیگ دسته اول هستند، با پیروزی که در هفته سیزدهم به دست آوردند ۲۳ امتیازی شده و به رده چهارم جدول رسیدند.

شاگردان عبدالله ویسی در حالی در رده چهارم قرار دارند که با ۲۴ گل زده دارای بهترین خط حمله این فصل هستند و ۲ برابر تیم ملوان، صدرنشین کنونی مسابقات موفق به گلزنی شده‌اند و نزدیک ترین تیم به آنها در خط حمله خوشه طلایی با ۲۱ گل زده است.

خیبر در حالی دارای بهترین خط حمله مسابقات لیگ دسته اول کشور است که در فاز دفاعی آمار خوبی ندارد و خط دفاعی این تیم آسیب پذیر نشان داده است.

تیمی که با ۲۴ گل زده بهترین خط حمله را دارد، با ۱۷ گل خورده پس از ماشین سازی و شاهین بوشهر، به همراه استقلال ملاثانی سومین خط دفاعی ضعیف مسابقات را دارد که این آمار برای تیمی که در رده چهارم ایستاده آمار مناسبی به حساب نمی‌آید.

تیم خوش ساختار خرم آباد در حالی ۱۳ بار در این فصل به میدان رفته که مجموع گل‌های زده و خورده‌اش از مرز ۴۰ گل عبور کرده تا در هر کدام از دیدارهای این تیم به طور میانگین ۳/۱۵ گل رد و بدل شده باشد و یا به عبارتی دیگر در هر دیداری که یک پای آن خیبر خرم آباد باشد، هر ۲۸ دقیقه یک گل رد و بدل شده باشد.

خیبر خرم آباد در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ یک میزبان استقلال ملاثانی است و با توجه به در پیش بودن دیدار مستقیم بین دو تیم استقلال خوزستان و مس کرمان، این فرصت را دارند تا در صورت پیروزی در این بازی به رده سوم جدول صعود کنند.

6641