برای بازی با عراق و امارات؛ بلیت لژیونرهای ملی‌پوش با حضور بازیکن خبرساز تهیه شد

برای بازی با عراق و امارات؛ بلیت لژیونرهای ملی‌پوش با حضور بازیکن خبرساز تهیه شد

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال ایران بلیت بازیکنان تیم ملی ایران که در کشورهای اروپایی شاغل هستند را تهیه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران هفتم و دوازدهم بهمن ماه سال جاری مقابل عراق و امارات در ادامه رقابت‌های گروه A انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به میدان می‌رود.
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شامگاه سوم بهمن ماه را برای شروع اردوی تیم ملی ایران در نظر گرفته است تا بازیکنان داخلی به همراه لژیونرهایی که در کشورهای امارات و قطر حضور دارند در آن حاضر شوند.

طبق برنامه اعلامی از سوی کادر فنی تیم ملی ایران لژیونرهای شاغل در کشورهای اروپایی نیز بامداد پنجم بهمن ماه به تهران می‌آیند تا در تمرینات شرکت کنند.

از این رو بخش اجرایی تیم ملی بزرگسالان، لیست بازیکنان لژیونر را از اسکوچیچ دریافت کردند تا بلیت آنها را تهیه کنند.

در لیست بازیکنانی که برای آنها بلیت تهیه شده است محمدحسین کنعانی زادگان مدافع خبرساز الاهلی قطر نیز حضور دارد اما اینکه بلیت او به مقصد حضور در تمرینات تیم ملی ایران باشد همچنان به تصمیم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بستگی دارد.

اسکوچیچ هم منتظر تصمیم این کمیته است تا سپس تصمیم نهایی خود را برای دعوت از کنعانی زادگان به اردوی تیم ملی ایران انجام دهد.

تیم ملی فوتبال ایران در پایان هفته ششم این رقابت‌ها با ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار دارد تا برای صعود به جام جهانی قطر نیاز به یک پیروزی در دو دیدار آینده خود در تهران داشته باشد.

6641