توصیه یک کارشناس فوتبال اروپا به کریستیانو رونالدو: دهانت را ببند!

توصیه یک کارشناس فوتبال اروپا به کریستیانو رونالدو: دهانت را ببند!

پایگاه خبری فوتبالی - یک کارشناس فوتبال در اروپا در مورد تأثیرات منفی فوق ستاره‌ی پرتغالی شیاطین سرخ بر هم‌تیمی‌هایش صحبت کرده و از بهترین گلزن فوتبال دنیا در رده ملی خواسته است تا دهان خود را ببندد و فقط به کار خود به عنوان یک فوتبالیست مشغول باشد!

به گزارش فوتبالی و به نقل از تاک اسپورت، طبق گفته‌ی سینکلر، کارشناس حوزه‌ی فوتبال اروپا، کریستیانو رونالدو نباید فراموش کند که یک فوتبالیست است و درگیر شدن با رالف رانگنیک به عنوان سرمربی تیم منچستر یونایتد، این بازیکن پرتغالی را یک قهرمان نمی کند. این کارشناس به تاک اسپورت گفت: "وقتی منچستر سیتی انتقال کریستیانو رونالدو را نخواست، به این فکر کردم که آن ها یک گلزن را از دست دادند؛ اما حالا می توانید ببینید که چطور بازیکنان یونایتد دیگر روی فرم خوب خود نیستند در حالی که همه هم بازیکنان جوان هستند. رونالدو باید کار خودش را بداند. این بازیکن به تازگی در آن باشگاه استخدام شده و یک فوتبالیست است. باید دهان خودش را ببندد زیرا این بهترین کاری است که می تواند انجام دهد. کریستیانو رونالدو عامل مشکلات باشگاه منچستر یونایتد است."

در آخرین ساعات مهلت قانونی نقل و انتقالات تابستان گذشته بود که کار انتقال کریستیانو رونالدو از یوونتوس تورین به منچستر یونایتد به سرانجام رسید و این فوق ستاره‌ی پرتغالی باشگاه ایتالیایی را به مقصد باشگاه انگلیسی ترک کرد.

9404