نقشه بزرگ منچستریونایتد برای حفظ ستاره فرانسوی

نقشه بزرگ منچستریونایتد برای حفظ ستاره فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد می‌خواهد با افزایش حقوق پل پوگبا، قرارداد این ستاره فرانسوی را تمدید کند. 

به گزارش فوتبالی، از قرارداد قهرمان جام جهانی 2018 با شیاطین سرخ تنها شش ماه باقی مانده و سران این باشگاه، هیچ علاقه‌ای به از دست دادن او به صورت رایگان را ندارند. از روز اول ژانویه، پوگبا اجازه مذاکره با باشگاه‌های دیگر را داشته و البته لازم به ذکر است که او تاکنون هیچ جوابی به پیشنهادات تمدید قرارداد منچستریونایتد نداده است و ممکن است با ادامه دادن این روند، او در روز اول جولای، دیگر بازیکن این باشگاه نباشد. 

نشریه سان مدعی است که این بازیکن هنوز تصمیمی برای آینده خود و تمدید قرارداد با منچستریونایتد نگرفته است. شیاطین سرخ درنظر دارند تا با افزایش مبلغ قرارداد، پوگبا را در الدترافورد حفظ کنند. بنابر گزارشات اخیر، گلیزرها می‌خواهند دستمزد هفتگی ستاره سابق یوونتوس را تا 400 هزار پوند (480 هزار یورو) افزایش دهند و اگر پوگبا با این پیشنهاد موافقت کند، او بیشترین درآمد هفتگی را در تاریخ لیگ برتر انگلیس، دریافت خواهد کرد. 

تیم‌هایی همچون رئال مادرید، پاریسن ژرمن و یوونتوس به جذب این بازیکن علاقه نشان داده‌اند و البته کار سختی در مقابل این پیشنهاد من یونایتد خواهند داشت، چون سان ادعا می‌کند که پیشنهاد اخیر شیاطین سرخ، 100 هزار الی 120 هزار پوند بیشتر از پیشنهاد هر باشگاه دیگری است.

4416