بسته شدن تمامی درهای خروج به روی هالند

بسته شدن تمامی درهای خروج به روی هالند

پایگاه خبری فوتبالی - هانس یواخیم واتسکه رئیس اجرایی باشگاه دورتموند تاکید کرد ارلینگ هالند ستاره نروژی، تا پایان فصل در سیگنال ایدونا پارک خواهد ماند و هیچ باشگاهی نمی‌تواند در ژانویه او را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، عملکرد خیره کننده ارلینگ هالند در دو سال اخیر در دورتموند باعث شده تا توجه باشگاه‌های بزرگی همچون رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی به سمت این مهاجم گلزن جلب شود. چندی پیش مینو رایولا، ایجنت مشهور هالند تائید کرد که موکلش آماده برداشتن قدم بعدی خود است و البته از تیم‌هایی همچون رئال مادرید و بارسا به عنوان مشتریان اصلی‌اش نام برد و به نظر می‌رسد که در تابستان شاهد یک ال‌کلاسیکو خارج از زمین باشیم. 

به نقل از مارکا، در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر علاقه شدید پپ گواردیولا به این بازیکن شنیده شد و حتی برخی از منابع، از پیشنهاد سیتیزن‌ها به زنبورها خبر می‌دادند. واتسکه در این باره به در اشپیگل گفت: "زمانی که مجبور نیستید، چه دلیلی وجود دارد که اجازه خروج یکی از بهترین مهاجمان اروپا را بدهید؟ هالند در ژانویه از دورتموند نخواهد رفت و ما هنوز در 3 رقابت مهم حضور داریم و می‌خواهیم با بیشترین قوا حاضر شویم."

"البته می‌دانم که حفظ کردن او در تابستان آینده کار بسیار مشکلی خواهد بود، اما تمام تلاش‌مان را برای محقق کردن این هدف خواهیم کرد."

4416