آغاز کار بایرن مونیخ در سال جدید با شکست در مقابل گربه سیاهش

آغاز کار بایرن مونیخ در سال جدید با شکست در مقابل گربه سیاهش

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در یک دیدار خانگی با نتیجه 1-2 مغلوب بروسیا مونشن گلادباخ شد. 

به گزارش فوتبالی، هفته هجدهم بوندس لیگا، جمعه شب با برگزاری دیدار بین دو تیم بایرن مونیخ و بروسیا مونشن‌گلادباخ در ورزشگاه آلیانز آرنا آغاز شد. باواریایی‌ها در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که با 43 امتیاز، متقدرانه در صدر جدول بودند و در آن سو، گلادباخ با 19 امتیاز در رده چهاردهم بود. نکته جالب این دیدار، پیروزی بایرن مونیخ در پنج دیدار گذشته و ناکامی گلادباخ در چشیدن طعم پیروزی بود و با این اوصاف، شاگردان ناگلزمان از شانس بسیار بالایی برای پیروزی برخوردار بودند، اما این سرمربی آلمانی در این بازی 5 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت.

در نیمه اول مطابق انتظار میزبان بازی را در دست گرفت و حملات خود را آغاز کرد. بایرن مونیخ در دقیقه 18 موفق شد با گلزنی روبرت لواندوفسکی، یک بر صفر از حریفش پیش بیافتد و به همگان نوید یک پیروزی مطمئن را دهد، اما شرایط به کلی عوض شد. در دقیقه 27 فلورین نئوهاس گل تساوی را وارد دروازه اسون اولرایش کرد و 4 دقیقه بعد، استفان لاینز حساب کار را 1-2 به سود مهمان کرد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. 

در نیمه دوم بایرن تلاش زیادی برای رسیدن گل تساوی انجام داد، اما نتوانست تغییری در نتیجه ایجاد کند تا در اولین بازی‌اش در سال 2022، متحمل شکست 1-2 شود. 

4416