واکنش آنچلوتی به درگیری هافبک رئال مادرید با او

واکنش آنچلوتی به درگیری هافبک رئال مادرید با او

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری اذعان کرد که راجع به عصبانیت و خشم دنی سبایوس، حق را به او می‌دهد. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته دو تیم آلکویانو و رئال مادرید از چهارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری به مصاف هم رفتند که در پایان، لوس بلانکوس با نتیجه 1-3 به پیروری رسد. در جریان این بازی، داویده آنچلوتی پسر کارلتو به سبایوس گفت برای رفتن به زمین حاضر شود، اما سرمربی رئال از انجام این کار جلوگیری کرد. پس از این حرکت، سبایوس از دست آنچلوتی ناراحت شد و یک دقیقه بعد سرمربی سابق پاریسن ژرمن این هافبک طراح را وارد میدان کرد. 

آنچلوتی راجع به این موضوع گفت: "این اتفاق برای بازیکنی که خواستار بازگشت به میادین است رخ می‌دهد. می‌خواستم به او فرصت بازی بدهم، اما همانطور که قبلا گفته بودم، زمین چمن آلکویانو واقعا مناسب نبود و ممکن بود برای سبایوس مشکل ساز شود. 5 دقیقه به پایان بازی مانده و من کمی بیشتر صبر کردم."

"عصبانیت را در چهره دنی دیدم و به او گفتم که راجع به این مسئله حق دارد و ممکن است به خاطر من باشد که برای فرستادنش به زمین، بیش از حد تعلل کردم. الان همه چیز خوب است، زیرا سبایوس به خوبی می‌داند که من به او اعتماد کامل دارم."

4416