مشخص شدن زمان بازگشت جانشین مسی به میادین

مشخص شدن زمان بازگشت جانشین مسی به میادین

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی 41 ساله بارسلونا اعلام کرد که درباره آنسو فاتی مهاجم جوان، ریسک نخواهد کرد، اما او می‌تواند با خیال راحت در دیدار مقابل رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، فردا شب از ساعت 21 به وقت تهران، دو تیم گراناد و بارسلونا از چهارچوب هفته بیستم لالیگا به میدان خواهند رفت و ژاوی برای این دیدار، سرجینیو دست، گاوی، عبده ازالزولی، آلخاندرو بالده و همچنین آنسو فاتی را در اختیار ندارد. 

به نقل از مارکا، ژاوی در کنفرانس خبری گفت: "وضعیت فاتی؟ آنسو خوب است. یک شانس کوچک برای حضور داشتن در دیدار فردا شب داشت، اما ما نمی‌خواهیم ریسک کنیم. او در دیدار سوپرکاپ حاضر خواهد بود و این خبر بسیار خوبی برای ماست، زیرا آنسو تفاوت بزرگر را رقم می‌زند."

دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در روز 22 دی ماه در ورزشگاه کینگ عبدالله در شهر جده، سوپرکاپ اسپانیا را برگزار خواهند کرد. ژاوی درباره الکلاسیکو نیز گفت: "در حال حاضر فقط به گرانادا فکر می‌کنیم و در حال آماده‌سازی خودمان برای آن بازی هستیم. نمی‌خواهم به رئال مادرید فکر کنم، چون بازی بعدی مقابل گراناداست. من فاتی را برای ال‌کلاسیکو بیرون نگذاشته‌ام، بلکه وضعیت جسمانی‌اش برایم در اولویت است."

4416